Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bare snakke for meg selv her da... Men noe av det jeg syntes er ekstra kos er når kjæresten min henter dynen å pakker meg inn vist han ser jeg fryser, eller stryker meg over kinnet og sier han elsker meg.. Sånne "småting" syntes jeg er utrolig kos. Er så mangen gutter der ute så tror de må imponere damen sin med alt mulig rart, men ikke skjønner at det er de små tingene i hverdagen vi legger merke til... :love:

Lenke til kommentar
Kan bare snakke for meg selv her da... Men noe av det jeg syntes er ekstra kos er når kjæresten min henter dynen å pakker meg inn vist han ser jeg fryser, eller stryker meg over kinnet og sier han elsker meg.. Sånne "småting" syntes jeg er utrolig kos. Er så mangen gutter der ute så tror de må imponere damen sin med alt mulig rart, men ikke skjønner at det er de små tingene i hverdagen vi legger merke til...  :love:

5933982[/snapback]

 

takk for tipset :p

skal prøve det så fort dama blir frisk (klarer ikke å stå oppreist engang, så jeg får ikke noe før hun er frisk igjen :cry: )

Lenke til kommentar
Kan bare snakke for meg selv her da... Men noe av det jeg syntes er ekstra kos er når kjæresten min henter dynen å pakker meg inn vist han ser jeg fryser, eller stryker meg over kinnet og sier han elsker meg.. Sånne "småting" syntes jeg er utrolig kos. Er så mangen gutter der ute så tror de må imponere damen sin med alt mulig rart, men ikke skjønner at det er de små tingene i hverdagen vi legger merke til...  :love:

5933982[/snapback]

 

Fant ut det til slutt :blush:

Lenke til kommentar
Kan bare snakke for meg selv her da... Men noe av det jeg syntes er ekstra kos er når kjæresten min henter dynen å pakker meg inn vist han ser jeg fryser, eller stryker meg over kinnet og sier han elsker meg.. Sånne "småting" syntes jeg er utrolig kos. Er så mangen gutter der ute så tror de må imponere damen sin med alt mulig rart, men ikke skjønner at det er de små tingene i hverdagen vi legger merke til...  :love:

5933982[/snapback]

Noen som sa en gang at det beste man kunne gjøre for å få dama på, var å gå ut med søpla. Tror bare man legger merke til hverandre og verdsetter den andre så får man lyst, ingen tvil om det. Ja, hvis det ikker er make-up sex da..

Lenke til kommentar
Er bare å trykke "svar" ved det inlegget du skal sitere

5933980[/snapback]

 

 

jeg trykker bare på svar (ved siden av sitat).. men når du svarer har du tilgang til noen muligheter. url img quote

5933983[/snapback]

 

 

Du trykker sitat på alle innleggene du vil sitere, scroller nedover og trykker "Svar nå".

5933999[/snapback]

 

 

Fant det ut :D Tusen takk ;D

Lenke til kommentar
Kan bare snakke for meg selv her da... Men noe av det jeg syntes er ekstra kos er når kjæresten min henter dynen å pakker meg inn vist han ser jeg fryser, eller stryker meg over kinnet og sier han elsker meg.. Sånne "småting" syntes jeg er utrolig kos. Er så mangen gutter der ute så tror de må imponere damen sin med alt mulig rart, men ikke skjønner at det er de små tingene i hverdagen vi legger merke til...  :love:

5933982[/snapback]

 

takk for tipset :p

skal prøve det så fort dama blir frisk (klarer ikke å stå oppreist engang, så jeg får ikke noe før hun er frisk igjen :cry: )

5933989[/snapback]

 

Til deg og de andre som svarte på denne: Ikke bare får dette fram smilet i meg når kjæresten min gjør sånne skjønne små ting så er jeg enda mer gira på litt ekstra kos, vist dere skjønner hva jeg mener :blush:

Lenke til kommentar
du slipper nok å dusje med jenter skal du se? barbere seg er mer normalt enn hva folk tror. jeg føler meg bedre å være barbert. føler meg renere liksom

5933877[/snapback]

Kjører du helt fra tåneglen til navlen, starter du fra kneet, eller er det kun under badebuksa du barberer? får det aldri skikkelig til på pungen må jeg innrømme, men har prøvd :p Blir alltid litt engstelig for å blø.

5933890[/snapback]

 

kun "badebuksa".

pungen tar tid. bruk mye skum og helst ny høvel. pungen bør være stram, ikke slapp. så gjør du det litt forsiktig men likevel fast viss du forstår. ikke røsk løs, men likevel være bestemt for at det skal bort

5933901[/snapback]

 

Ikke bruk Nivea barberskum. Svir som faen så snart det treffer pungen. Gillette derimot funker fjell. Gjør ikke noe om det begynner å blø litt :p Gjør ikke vondt likevel.

Lenke til kommentar
Vettu hva, da hadde jeg nok bare unvika henne, eller sagt rett til henne "Jeg beklager, men jeg vil helst ikke smake min egen kuk saft, for da hadde jeg nok ikke bedt deg suge meg, for da hadde jeg vel antagelig gjort det selv"

5933761[/snapback]

 

Og med det lurer jeg på hvor myk du er?

 

Og for øvrig er bare kuksaft blandet med damas munnsaft det beste som finnes, anbefaler det på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...