Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså. Dem sier at en gjennomsnitlig penis er ca. 15 cm. lang. Men de fleste jenter sier jo at tykkelsen er minst like viktig som lengden (seff, er den for kort, men likevel tykk så hjelper det jo ikkeno :p). Men hva er "gjennomsnitt" for tykkelsen på penis?

Lenke til kommentar
Altså. Dem sier at en gjennomsnitlig penis er ca. 15 cm. lang. Men de fleste jenter sier jo at tykkelsen er minst like viktig som lengden (seff, er den for kort, men likevel tykk så hjelper det jo ikkeno :p). Men hva er "gjennomsnitt" for tykkelsen på penis?

5994918[/snapback]

 

nå er ikke jeg jente og har dermed ikke førstehåndskunnskap om tema, men tykkelsen sørger vel for friksjon som er viktig for nytelsen til jenta.. hjelper vel like lite at den er lang og veldig tynn heller....

 

edit: leste forresten at den gjennomsnittelige penisen til norske menn er cirka 15 cm og at det er det lengste hos menn på den nordlige halvkule...

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Altså. Dem sier at en gjennomsnitlig penis er ca. 15 cm. lang. Men de fleste jenter sier jo at tykkelsen er minst like viktig som lengden (seff, er den for kort, men likevel tykk så hjelper det jo ikkeno :p). Men hva er "gjennomsnitt" for tykkelsen på penis?

5994918[/snapback]

Jeg synes alt over 17 og alt under 23 er perfekt størrelse.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte ikke på hva som er forskjell på en tynn/tykk/lang/kort, men hva som er selve gjennomsnittet på tykkelsen.

 

En penis er alltid (hvis du ikke har jævelig rar tiss) tykkest rundt nederst på hodet. Som regel uansett om den er erigert eller ikke (badetiss teller ikke).

 

Altså. Dem sier at en gjennomsnitlig penis er ca. 15 cm. lang. Men de fleste jenter sier jo at tykkelsen er minst like viktig som lengden (seff, er den for kort, men likevel tykk så hjelper det jo ikkeno :p). Men hva er "gjennomsnitt" for tykkelsen på penis?

5994918[/snapback]

Jeg synes alt over 17 og alt under 23 er perfekt størrelse.

5995105[/snapback]

 

Jeg snakket om tykkelse, ikke lengde :p En penis på 23 cm i omkrets tror jeg du skal jobbe litt med for å få inn i deg...

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Jeg tenkte ikke på hva som er forskjell på en tynn/tykk/lang/kort, men hva som er selve gjennomsnittet på tykkelsen.

 

En penis er alltid (hvis du ikke har jævelig rar tiss) tykkest rundt nederst på hodet. Som regel uansett om den er erigert eller ikke (badetiss teller ikke).

 

Altså. Dem sier at en gjennomsnitlig penis er ca. 15 cm. lang. Men de fleste jenter sier jo at tykkelsen er minst like viktig som lengden (seff, er den for kort, men likevel tykk så hjelper det jo ikkeno :p). Men hva er "gjennomsnitt" for tykkelsen på penis?

5994918[/snapback]

Jeg synes alt over 17 og alt under 23 er perfekt størrelse.

5995105[/snapback]

 

Jeg snakket om tykkelse, ikke lengde :p En penis på 23 cm i omkrets tror jeg du skal jobbe litt med for å få inn i deg...

5995304[/snapback]

Gjennomsnittet hos voksne menn i Norge ligger på 14-16 cm. Omkrets målt inne ved penisroten er gjennomsnittlig ca 10-13 cm.

Lenke til kommentar
Tror ikke noen hadde klart å få den inn akkurat.  :p

5995423[/snapback]

Joda, Pamela Anderson:

 

Her pussy played the cave in Batman Begins

5995736[/snapback]

Is it true they give donkey rides to the bottom?

5995745[/snapback]

 

 

Yeah, its tru, the donkey was Tommy Lee, and the name of the movie they played in was called "Pamela And Tommy Lee At The Boat" OR "Stolen Homevideo from PamelaAnderson"

 

hehe, har dere sett den ? Pamelas vagina ser ut som en plast vidunder, makan til bollemus ska dere lete lenge etter :love:

Lenke til kommentar

angående agurker: en kompis av brutters jobber som kirurg på Ullevåll Sykehus. De hadde fått et tilfelle videresendt fra legevakten hvor en fyr hadde satt fast en Aubergine et vist sted. De hadde ikke klart å få den ut på legevakten... så han stakkaren måtte få den opperert ut.

 

glad jeg ikke er han... (eller legen som oppererte for den saks skyld).

 

edit: disse trykkleifene

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...