Gå til innhold

Vis fram anlegget ditt her.


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Har filmet anlegget mitt: VIDEO

 

er litt dårlig kvalitet pga. komprimering!

7245447[/snapback]

 

Musikk i 6ch er fyfy! Og det er ikke det samme som stereo, alt blir bare rotete og jævlig.

Men btw: hva skalg høyttalere er det du bruker? Og er det en Yamaha RX-V6(ett eller annet) jeg ser?

 

og til deg JLa:

En god forsterker og noen små stativhøyttalere gjør susen

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
av og til, det spørst hvilken musikk eg hører på. men det blir jo ca det samme som stereo.

7251375[/snapback]

 

Stereoinnspillinger er alltid best i stereo.

7259359[/snapback]

Det er en sannhet med modifikasjoner, ofte kommer det an på hvor god prosessering man har og hva man vil oppnå.

Folk på besøk hos meg foretrekker jevnt over musikk avspilt i Meridians proprietære Trifield framfor i ren stereo, og Lexicons Logic 7 har (nesten) tilsvarende godt rykte på seg til å hente ut senterkanal og ambient baklyd.

Riktig satt opp ProLogic II med et anstendig anlegg er heller ikke så galt.

 

Langt de fleste stereoinnspillinger i dag (og de siste mange tiår) er uansett ikke stereoopptak, men mangekanals-mono mikset ned til to kanaler.

Lenke til kommentar
Har filmet anlegget mitt: VIDEO

 

er litt dårlig kvalitet pga. komprimering!

7245447[/snapback]

 

Musikk i 6ch er fyfy! Og det er ikke det samme som stereo, alt blir bare rotete og jævlig.

Men btw: hva skalg høyttalere er det du bruker? Og er det en Yamaha RX-V6(ett eller annet) jeg ser?

 

og til deg JLa:

En god forsterker og noen små stativhøyttalere gjør susen

7254953[/snapback]

6ch. stereo virker meget bra for meg, spørs vell kansje litt hvilket lydkort man har og!

frontane er Dynavoice M-85, bak er Jamo Studio 180 og center er Dynavoice C-6 receiveren er ein Yamaha RX-V740.

Lenke til kommentar

Jeg har Audio Pro - Stereo One post-111926-1163239992_thumb.jpg

Og Audio Pro Sub+ Mk2 subwooferpost-111926-1163240168_thumb.jpg

Jeg er kjempefornøyd med dette anlegget, akkurat passe "stort" til rommet mitt!:)

 

 

Faren min er ganske ekstrem;) Han har:

B&W 801Dpost-111926-1163240448_thumb.jpg

Et par McIntosh MC1201 effektforsterkerepost-111926-1163240684_thumb.jpg

En McIntosh C41 forforsterkerpost-111926-1163241442_thumb.jpg

Og en McIntosh MVP861 DVD-spillerpost-111926-1163241735_thumb.jpg

 

Jeg kan redigere inn et bilde fra pappa sin pc etterpå hvis det er ønskelig:)

 

Edit: Her er bildet av hele greia. (Tv'en er en 50 tommers pioneer plasma) post-111926-1163447123_thumb.jpg

Endret av Jurgemaister
Lenke til kommentar

Har et sett Akai fra tidlig 80-tall. Tett kasse med tykke plater. Har ikke hørt høyttalere idag med samme tighte og harde bassen :)

Spiller enormt bra høyt til å være 2x10"

 

PB150126.JPG

 

Forsterkern er en Grundig sak på 2x120 watt, desverre litt for dårlig til å dra høyttalerene fullt ut. Men bra forsterkere er dyre så foreløpig gidder jeg ikke bry meg med det, man hører det ut fra huset uansett :)

 

PB150127.JPG

 

Cd spillern er datan :!:

Lenke til kommentar
Jurgermaister: Flott det anlegget til faren din. Tar jeg ikke helt feil, bruker Flagborg de samme frontene!

 

Vet du om det er bassrefleks bak? syns de nemlig stod ganske nær bakveggen :S

 

;P: neeeida :p her må vi bruke dedicated cd-spiller vettu :D

har du noe fett anlegg?

7288281[/snapback]

Jeg kan fint lite om høyttalere, men det er ikke noen form for hull bak eller noe bak, det er helt tett, og det var med en hifi-entusiast med å satt opp anlegget, så det er nok riktig:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...