Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er det vi tror. Jessica blir nok sendt hjem.

5978556[/snapback]

det har jeg veldig vanskelig for og tro..

men anna kan hende ryker, desverre. hun er jo ganske så mye mer behagelig og se på iforhold til thommy. :green:

Skrevet
Dette er litt off topic - men Kristian fra big brother, og Aylar-babe Linn Meisner har dukket opp i en hjemmelagd sex-video på nettet :).

Skikkelig skikkelig grov variant og....hahahaha =).

5976863[/snapback]

Når du sier det her på forumet er du vel forhåndsdømt til å måtte si hvor du fant ?:p

Veldig åpen avstemming.. Holder en knapp på Anna..

Skrevet
Dette er litt off topic - men Kristian fra big brother, og Aylar-babe Linn Meisner har dukket opp i en hjemmelagd sex-video på nettet :).

Skikkelig skikkelig grov variant og....hahahaha =).

5976863[/snapback]

Når du sier det her på forumet er du vel forhåndsdømt til å måtte si hvor du fant ?:p

Veldig åpen avstemming.. Holder en knapp på Anna..

5978569[/snapback]

Sliter med å finne videoen... Noen som kan hjelpe meg litt på vei? :roll:

Skrevet

Det er vel bare et teit rykte. Ikke sikkert noen har delt videon på nettet selv om de har lagd en. Mange par som gjør det, men de sender det ikke ut på DC++ fordet.

Skrevet
Du tok nok feil Artic ^^;

5975921[/snapback]

Jepp, gjorde nok det. Men til mitt eget forsvar skrev jeg forrige søndag at Anna var i faresonen for å gå ut i dag. Det skilte vel med 0,5 prosent eller no, så jeg har ikke helt mistet grepet :D

5976683[/snapback]

0,05% faktisk, eller en totusendedel hvis man vil ha det på den måten. :D

Skrevet
Ikke jeg heller. Skjønner heller ikke hvordan folk får tak i de i utgangspunktet.

5983008[/snapback]

Denne gangen var video kamraet stjålet på stranda under ferie...

Skrevet

Pia Haraldsen (24) entrer «Big Brother»-huset i morgen. Der skal hun lære deltagerne å være kjendiser.

Hahaha, stakkars de som ser på Big Brother.

Skrevet
Skjønner ikke helt poenget med slike videoer jeg  :dontgetit:

5982908[/snapback]

uten og ha sett videoen så regner jeg med at det bare handler om litt ekstra spenning. folk som tenner på og bli filma, og for å ikke snakke om se på videon i ettertid.

men at "kjendisene" ikke er mer påpasselig skjønner jeg ikke..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...