Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

BIG BROTHER 2006

Starter vel på Søndag, en venn av meg har av meg har kommet med i år ;)

Lover alle som skal følge med med på BB at denne personen overgår ALT som har vært med tidligere!

Alt som kommer ut av munnen på denne personen er ikke til å tro, veldig morro å feste med!

Det kommer til å bli en "Elsk eller Hat" person.

Skal bli merkelig å se en jeg kjenner bli "c-kjendis" å komme i Se&Hør å lignende.

Kan ikke si noe navn ennå siden BB kan stenge personen ute om det kommer ut.

 

Kanskje det kan bli en STICKY her mods?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Hvorfor i alle dager ville noen gjøre denne til en stickey? Det finnes tråder mye større, og som forhåpentligvis altid vil være større, enn denne noen gang vil bli.

 

Big Brother interesserer meg like mye som å få en ekstrem haglemake-over i fjeset.

 

Jeg synes synd på kameraten din...

Lenke til kommentar
Sticky om Big Brother 2006 ja? Høres ut som en super idé! :!:

 

Hvorfor lager de flere sesonger av Big Brother igjen? :ermm:

5488869[/snapback]

At de gidder å sende BB enda en gang... "Kjendisene" fra BB jobber jo bare på MessTv ... Vinnerne av BB er ikke å se...

Men de som melder seg på får en skikkelig fest da....

Huff og Huff :nei:

Lenke til kommentar

Hehe, fælt så mye hostility det var mot BB her da! ;)

 

Men ja, kan ikke si jeg har så veldig mye personlig til overs for det jeg heller.. så på første sesong når det gikk på tv.. etter det så gikk det "downhill", men nå ser det ut som jeg må se litt igjen ettersom noen jeg kjenner har blitt deltager!

 

Men, point taken.. vi dropper "sticky" ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager ville noen gjøre denne til en stickey? Det finnes tråder mye større, og som forhåpentligvis altid vil være større, enn denne noen gang vil bli.

 

Big Brother interesserer meg like mye som å få en ekstrem haglemake-over i fjeset.

 

Jeg synes synd på kameraten din...

5487716[/snapback]

 

Enig, jeg ble sjokket selv da jeg slo på TV-Norge og fikk sett reklamen på mandag om at BB er tilbake. WHF? :no::thumbdown: Rene søppel TV.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Er det noe nytt i BB i år da?

Ifjor var det jo landslag å greier, året før var det skille mellom fattig å rik. Kanskje alle må gå nakne eller ha straffe-sex minst en gang om dagen eller noe.... skulle ikke forundre meg egentlig, det er jo den eneste grunnen til at folk ser på showet.

 

Enkel BB opprskrift:

2 stk silikon babes (som gir gutter en grunn til å se på showet videre)

2 stk bole fyrer (som kan slåss)

5 stk idioter som såvidt fullførte grunnskolen.

1 litt artig person

 

Bland sammen med masse alkohol og tvilsomme konkurranser.

La stå i et surt hus i 100+ dager.

 

 

BB ser man på vorspiel, alltid gøy å slenge dritt om deltagerne. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...