Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

Hva har Jessica gjort da? Fikk med meg at Thommy hisset på seg Linn i dag. Han eier virkelig ikke selvinnsikt den fyren.

5968828[/snapback]

 

nei bare lå og grein over at hun ikke hadde store pupper og smal midje osv også ble hun bare sur på robin når han prøvde trøste henne med og fortelle henne hvor spesiell hun var osv. bare sånn typisk 16 år gammel jente oppførsel.

5969008[/snapback]

 

Haha. Hvor mange kjærester har du hatt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Poenget er at de fleste jenter har dårlige dager. Kanskje de ikke har vist det til deg, men jeg tipper mange (til og med godt voksne damer) har klaget sin nød til sin kjære pga dårlig selvtillitt.

5969136[/snapback]

 

Selvsagt, men så er det jo forskjell på hvordan man takler disse dårlige dagene sine på, og jeg syntes jessica taklet det på helt standard fjortisjente måte.

 

du svarte forresten ikke på om det er bra og hatt mange eller få kjærester? lurer litt på det nemlig..

Lenke til kommentar
Poenget er at de fleste jenter har dårlige dager. Kanskje de ikke har vist det til deg, men jeg tipper mange (til og med godt voksne damer) har klaget sin nød til sin kjære pga dårlig selvtillitt.

5969136[/snapback]

 

Selvsagt, men så er det jo forskjell på hvordan man takler disse dårlige dagene sine på, og jeg syntes jessica taklet det på helt standard fjortisjente måte.

 

du svarte forresten ikke på om det er bra og hatt mange eller få kjærester? lurer litt på det nemlig..

5969160[/snapback]

 

Hvor finner du det relevant i forhold til Big Brother om jeg synes det er bra eller dårlig om du har hatt mange forhold? Hvis du absolutt må ha et svar på det, så finnes det ingen fasitsvar på det. Så lenge man er over null kan man ha masse erfaring.

Lenke til kommentar
Hvor finner du det relevant i forhold til Big Brother om jeg synes det er bra eller dårlig om du har hatt mange forhold? Hvis du absolutt må ha et svar på det, så finnes det ingen fasitsvar på det. Så lenge man er over null kan man ha masse erfaring.

5971409[/snapback]

 

Vel du spurte jo, så da blir man jo nysgjerrig. ;)

Lenke til kommentar
Haha, ingenting slår uttrykket til Samuel fra dagens sending..

Når han står forlatt på badet naken da Danne fikk et agressivt utbrudd. Lo godt da!

Samuel er faen meg en jævela morsom type :p

5969380[/snapback]

 

hahah, samme her, lo godt :p

Han står med hånda over pikken, og stirrer på kameraet med et spørrende uttrykk :p

 

 

 

 

Btw, thommy må være stokk dum ? han sier til Samuel at Anna sa at han ikke var "bra nok", han var vel missunnelig på Samuel da.. Siden Samuel nesten hadde noe på g ? :p

 

 

(veit at hun sa det, men thommy trenger vel ikke "sladre" ? :p )

Lenke til kommentar

Og det må vel sies Anna sa at grunnen var han hadde knullet 3 andre jenter der inne, ellers hadde hun vært med på ting.. Skjønner Anna godt jeg.. Igjen får vi se hvor liten mann han egentlig er, klarer ikke å få seg dame der inne uansett hvor "hardt" han prøver.. Jeg lurer egentlig på om han er jomfru. Han har jo ingen "moves" i det hele tatt. Som ei eller Anna nevner, fyren er totalt sjarmløs. Fatter egentlig ikke hvorfor jentene ikke kjører ham litt hardere, det skulle vært så lett å "knuse" fyren psykisk. Du ser jo at han ikke eier selvtillit.

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar

Det var en tanke som slo meg i gå kveld, og det var at Robin går ut i kveld! Så får vi se om min antagelse stemmer.

 

--------

 

Angående den diskusjonen mellom Carina og Danne, så tror jeg ikke de selv viste hva de pratet om, og for en gangs skyld så skal jeg ta Carina litt i forsvar, for Danne overreagerte en smule, noe som han ofte gjør når han er full. Han blir en smule verdensmester da.

Lenke til kommentar

Han tar seg selv litt vel høytidelig når han er så seriøs i konkurransene som de deltar i. Han og Anton er vel de eneste som bryr seg. Ble litt oppgitt da Danne påstod at alle ble sur på ham fordi han vinner hele tidenn.. Om noen har sagt noe er det kun på spøk, men fyren har tydeligvis tatt dette dødsseriøst..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...