Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

Litt bedre research lærte meg at

Sannheten er at hun ikke en gang er Sonjas niese. Moren, Jasmin, giftet seg med nevøen til Sonja da Pia var 12 år gammel. Og i og med at Haraldsen var et finere og mer "royalt" navn enn Strømsnes, tok hun navnet til stefaren. I tillegg er hun døpt Renate, ikke Pia. Men det er klart, Renate Strømsnes var ikke fint nok i de kretser hun begynte å ferdes i.
Skamme seg, John. Tenk å ikke vite slikt.

Og for å komme tilbake på sporet: Thommy må ut på søndag! :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siste nytt: Thommy har tynt Carina litt den siste delen av festen. Thommy holdt først Carinas hår/hode under dusjen, så ble det litt vannkrig, og så kastet plutselig Carina et stort kubblys på Thommy, og hun traff godt :!:

Hendelsen i seg selv kunne ikke bry meg mindre.

Men jeg er jævlig spent å se om BB er mann nok til å tvinge Carina til allmøte i morgen, og gir henne en tvangsnominering slik de gjorde med Jessica pga flasken hun aldri traff med... Hendelsen Carina på sin side har brukt for å fremstille Jessica som aggresiv gang på gang på gang :roll:

Carina ble forresten innkalt til confession akkurat nå, og fikk drikkeforbud resten av kvelden..

 

Edit: her er video av hva som skjedde (1 MB)

 

http://rapidshare.de/files/19101281/BigBro...Cassel.asf.html

Endret av Arctic
Lenke til kommentar
Carina burde tvangsnumineres, definitivt!

6002392[/snapback]

Fordi hun kastet litt?

6003201[/snapback]

Det kubbelyset hadde mye mer kraft mot tinningen enn den omdiskuterte flathånden jessica ga muffen. Tviler ikke på at det svei bra. Bra det ikke traff i fjeset. Har ikke sett forløpet til hendelsen, men godt mulig han fortjente en trøkk.

Lenke til kommentar
Fordi hun kastet litt?

6003201[/snapback]

 

Fordi ho lagde et sabla sirkus over at Jessica kasta noe på henne for en tid tilbake... Og det ble det reaksjoner av.

 

Hvorfor skal dette være annerledes? Carina er aldeles ikke så prektig som ho utgir seg for å være.

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar

Det er jo litt forskjell på å lekekaste ting forsiktig på hverandre og å kyle ei flaske/lys med full kraft mot personen. Vi kødder av og til med tomflasker på jobb, men man hiver ikke med max kraft på to meters avstand mot ansiktet på folk bare på lek. Litt kjipt om man treffer nesa eller øyet liksom. "øøh shit, sorry, det var bare på kødd lizzom".."JADA MEN DU BRAKK FAKKINGS NESA MI DIN IDIOT"

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Tja det kan du si. Men nå har det seg slik at enkelte har sluppet billig unna ymse hendelser før, f-eks Gabbi og Linn sine fysiske angrep på Samuel, samt at enkelte også har drevet med nomineringsprat i stor stil uten noen følger. Men i hovedsak har media også drevet med forskjellsbehandling av deltagere, og det med god hjelp fra BB sine talspersoner. I dette tilfelle har det kun blitt nevnt i Adressa. Ingen svenske storaviser har nevnt et ord om det som skjedde.

Det virker som at BB eksponerer noen få deltagere for alt de er verdt i media for å trekke seere, uten å tenke på følgene av det.

Lenke til kommentar
Tja det kan du si. Men nå har det seg slik at enkelte har sluppet billig unna ymse hendelser før, f-eks Gabbi og Linn sine fysiske angrep på Samuel, samt at enkelte også har drevet med nomineringsprat i stor stil uten noen følger. Men i hovedsak har media også drevet med forskjellsbehandling av deltagere, og det med god hjelp fra BB sine talspersoner. I dette tilfelle har det kun blitt nevnt i Adressa. Ingen svenske storaviser har nevnt et ord om det som skjedde.

Det virker som at BB eksponerer noen få deltagere for alt de er verdt i media for å trekke seere, uten å tenke på følgene av det.

6007931[/snapback]

 

 

Og derav massesuggesjon. Så hvor "rettferdig" ting blir etterhvert kan jo diskuteres.

 

Men, men... jeg er nå ikke en av dem som bruker flere hundre kroner på stemming hver uke jeg da, så strengt tatt bryr det meg ikke så mye personlig hvem som kommer og hvem som går. Tenkte bare sånn prinsippielt. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...