Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er Pia Haraldsen egentlig kjent for? jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke har peiling.. navnet og ansiktet er kjent for meg, men aner ikke hvor fra.

5992422[/snapback]

Hun er norges svar på Paris Hilton (om man ser bort ifra sexvideoen); hun er kjendis fordi hun er kjendis. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Oppmerksomhet pleier å være grunnen til at folk melder seg på slikt da :) eller det vil si, det er grunnen til at de melder seg på men de bitcher senere fordi de har fått den... Og med hele sexvideogreien har han vel et slags ønske om å bli hele norges nye Paris Hilton eller noe...

Lenke til kommentar
*Bilde av Sfinks*

Dette tror jeg er en Sfinx, den er oppkalt etter den klassiske konfektesken fra Freia, og uttales"svinks", men i Afrika har de ikke X i alfabetet sitt og heller ikke V... ;)

 

 

Jeg gleder meg til å se dette!

 

Øhh?! :!:

Endret av Vero_NiCa
Lenke til kommentar
Hva er Pia Haraldsen egentlig kjent for? jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke har peiling.. navnet og ansiktet er kjent for meg, men aner ikke hvor fra.

5992422[/snapback]

Hvorfor er hun kjendis?? Jeg har nesten aldri sett henne på tv :hmm:

5997287[/snapback]

Gudene må vite. Men å være niesen til Sonja (dronningen, ja) og ha hennes opprinnelige pikenavn må ha gjort noe med enten egoet, selvoppfatningen eller begge deler.

(...)og er nå programleder for absolutt underholdning (hvis jeg ikke tar feil) (...)

5997353[/snapback]

Henriette Brusgaard er programleder for Absolutt. Riktignok i turnus med Pål Laache, men det er en annen historie. Pia er imidlertid å se i tospann med Farmen-Barbro i Kjendisjakten hver formiddag på et tidspunkt kun trygdede og pensjonister burde se TV. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...