Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

Anna fikk vel 22% av stemmene, men det kommer jo helt an på hvilke "Konkurrenter" man har. Det var jo mot Thommy og Jessica forrige gang.

6021598[/snapback]

Trodde hun fikk 7%, jeg

6022175[/snapback]

 

Jessica fikk 22%, Anna fikk 7%

6022186[/snapback]

 

Åja, da var det en som så feil på TV i går :) Blandet nok de to.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Carina har tapt seg kraftig så godt mulig hun ryker ja.

 

Anna er bare dum og deilig bimbo, og gjør jo ingen skade, snakker lite skit og er sjelden sur så tviler på at hun ryker. Robin har vel hele herskaren til Jessica bak ryggen så han er vel også trygg.

Lenke til kommentar
Stemmen til Anna er ekstremt slitsom. Hun minner veldig om Lina i Emil i Lønneberget, hushjelpa deres. Men stemmen kan man ikke gjøre noe med såklart, man er født med stemmen man har (dæven den var dyyyp)

6023403[/snapback]

 

Syns både stemmen og dialekta hennes er litt søt! :love:

Lenke til kommentar
Stemmen til Anna er ekstremt slitsom. Hun minner veldig om Lina i Emil i Lønneberget, hushjelpa deres. Men stemmen kan man ikke gjøre noe med såklart, man er født med stemmen man har (dæven den var dyyyp)

6023403[/snapback]

 

Syns både stemmen og dialekta hennes er litt søt! :love:

6023435[/snapback]

 

Tror du har sett deg litt blind på puppene hennes, jeg :p

Lenke til kommentar
Stemmen til Anna er ekstremt slitsom. Hun minner veldig om Lina i Emil i Lønneberget, hushjelpa deres. Men stemmen kan man ikke gjøre noe med såklart, man er født med stemmen man har (dæven den var dyyyp)

6023403[/snapback]

 

Syns både stemmen og dialekta hennes er litt søt! :love:

6023435[/snapback]

 

Tror du har sett deg litt blind på puppene hennes, jeg :p

6023855[/snapback]

 

Heh, faktisk ikke. Tro det eller ei, hun er ikke helt min type jente. Liker brunetter. Og puppstørrelse har ingenting å si, men nok OT! :cool:

Lenke til kommentar
Hvor mye tror dere at de har lagt på seg der inne? Se på den magen. Rart at få benytter treningsrommet når de likevel har så mange timer å slå ihjel.

 

9357_extra_image_3.jpg

6024541[/snapback]

 

Jessica har vel sagt at hun ikke liker å trene. Hun er vel eneste jenten som ikke bruker treningsrommet av de som er igjen nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...