Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skal nok se at det blir Linn som vinner hele sulamitten :)

Det er alltid sånn i Melodi Grand Prix også. De man aldri kunne tenke seg går til topps, de gjør det.

Syns forresten det er litt morsomt å se at super-BB-kjennerne på forumet blir pwned.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Hehe..

 

Btw, Linn vinner absolutt ikke BB, det er jeg 100% sikker på. Er såpass mange folk som misliker Linn at om hu vinner skal det faen meg skje et mirakel..

 

Jessica har en viss mulighet til å vinne, men er veldig usikker.

Danne derimot har ganske god sjangs til å vinne, mange føler sympati med fyrn pga Zonen, og han virker generelt sett som en ålreit fyr, han føler jeg har god sjangs på millionpotten, noe han også fortjener om han skulle vinne.

 

Trudde også Samuel kom litt lengre enn det han gjorde, men stemming på den man vil ha i huset kan være litt bugga..

 

Raggarn kommer nok til å bli i huset til siste slutt, men han vinner ikke.

 

Det er iallefall mine spekulasjoner.. :tease:

Lenke til kommentar

Hehe. Dette var ikke helt bra. Linn med immunitet neste uke. Skrekk og gru. Ble litt overrasket over at Samuel gikk ut. Tipper det var sinte alenemødre som gjorde at han ikke fikk flere stemmer :p Litt imponerende å tenke på at Linn og Thommy faktisk fikk flere stemmer enn Samuel. Noen har faktisk stemt spesifikt på de to. Skremmende. Den dagen Jessica ryker ut tror jeg Big Brother blir sett svært lite på min TV.

Lenke til kommentar

Nå skal det jo sies at Samuel har gjort seg bort ganske heftig i det siste da.

Først holder en laaaang tale om hvor mye dama betyr for han på utsiden, så råkliner han plutselig med Anna og klår henne på puppene ved enhver anledning, og snakker om "nummer 4". Skaper kanskje ikke allverdens med sympati det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...