Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pia Haraldsen (24) entrer «Big Brother»-huset i morgen. Der skal hun lære deltagerne å være kjendiser.

5983099[/snapback]

Dette var bare dagens! :!:

 

Kan ikke tenke meg noen andre personer som passer bedre enn P.H. til å være med der. De er nok helt på nivå når det kommer til IQ :p

Lenke til kommentar
Guuud, det må jeg få med meg. Pia er LOL.

5984876[/snapback]

 

Hun er ikke noe kjendis hun... Vil være det sikkert, men er det ikke. Hva har hun prestert da? Ikke er hun pen heller.. En helt normal kjedelig dame. Bare det at hun er programleder i det derre taper programmet på tv2 som går om dagen sier jo sitt. Bare arbeidsløse og syk som ser på.. ;)

Lenke til kommentar
Guuud, det må jeg få med meg. Pia er LOL.

5984876[/snapback]

 

Hun er ikke noe kjendis hun... Vil være det sikkert, men er det ikke. Hva har hun prestert da? Ikke er hun pen heller.. En helt normal kjedelig dame. Bare det at hun er programleder i det derre taper programmet på tv2 som går om dagen sier jo sitt. Bare arbeidsløse og syk som ser på.. ;)

5985031[/snapback]

 

Hun har jo erfaring i å være B/C-kjendis, på samme måte som tidligere BB-deltagere.

Lenke til kommentar
Jeg leste på bigbrother.no at de hadde reagert på den svenske "kjendisen" også. Han var visst ikke mye til kjendis. Men Pia Haraldsen har jo faktisk litt erfaring, da hun har blitt hetset en del i media. Kanskje hun har noen gode tips til hvordan takle slike ting?

5985028[/snapback]

 

1. Pia Haraldsen er vel hardly kjendis utenom Se og Hør.

2. Hva er det egentlig verden feiler? Hvem gidder å sitte og se på bigbrother? Et hus fullt av nesten hjernedøde folk som drikker og har sex og driter seg ut over lang tid på tv. Og for det er de kjente og folk ser nesten opp til dem?!?!?! Før ble jo folk kjent fordi de var gode i sport, underholdning eller annet, ikke fordi de oppførte seg som om de ikke eide vett eller folkeskikk. (Før noen lurer - har sett 15 minutter i år bare for å se hvor galt det var)

 

En trist utvikling er det, spesielt at folk virkelig har så lite å ta seg til i sitt eget liv at de sitter og ser på slikt søppel! Min mening!

Endret av cybervision_
Lenke til kommentar
1. Pia Haraldsen er vel hardly kjendis utenom Se og Hør.

2. Hva er det egentlig verden feiler? Hvem gidder å sitte og se på bigbrother? Et hus fullt av nesten hjernedøde folk som drikker og har sex og driter seg ut over lang tid på tv. Og for det er de kjente og folk ser nesten opp til dem?!?!?! Før ble jo folk kjent fordi de var gode i sport, underholdning eller annet, ikke fordi de oppførte seg som om de ikke eide vett eller folkeskikk. (Før noen lurer - har sett 15 minutter i år bare for å se hvor galt det var)

 

En trist utvikling er det, spesielt at folk virkelig har så lite å ta seg til i sitt eget liv at de sitter og ser på slikt søppel! Min mening!

5986086[/snapback]

 

Nettopp, det er underholdning.

Lenke til kommentar
1. Pia Haraldsen er vel hardly kjendis utenom Se og Hør.

2. Hva er det egentlig verden feiler? Hvem gidder å sitte og se på bigbrother? Et hus fullt av nesten hjernedøde folk som drikker og har sex og driter seg ut over lang tid på tv. Og for det er de kjente og folk ser nesten opp til dem?!?!?! Før ble jo folk kjent fordi de var gode i sport, underholdning eller annet, ikke fordi de oppførte seg som om de ikke eide vett eller folkeskikk. (Før noen lurer - har sett 15 minutter i år bare for å se hvor galt det var)

 

En trist utvikling er det, spesielt at folk virkelig har så lite å ta seg til i sitt eget liv at de sitter og ser på slikt søppel! Min mening!

5986086[/snapback]

 

Nettopp, det er underholdning.

5986320[/snapback]

Hmm, hva er det mange filmer og serier handler om... jo "drikker og har sex og driter seg ut over lang tid på tv".. Hvorfor ser vi på dette, og da er det tilbake til underholdning..

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...