Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

Må nesten innrømme at Thommy er ganske så tøff som klarer å stå i mot alle der inne, og han forsvarer seg greit og. Selv om han mangler noen sosiale antenner så er det han sier ganske så sant.. Samtidig synes jeg ikke helt den tvangsnominasjonen av Carina var helt berettiget. Som jeg har sagt tidligere, om du er med på leken osv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må nesten innrømme at Thommy er ganske så tøff som klarer å stå i mot alle der inne, og han forsvarer seg greit og. Selv om han mangler noen sosiale antenner så er det han sier ganske så sant.. Samtidig synes jeg ikke helt den tvangsnominasjonen av Carina var helt berettiget. Som jeg har sagt tidligere, om du er med på leken osv..

6012004[/snapback]

Helt enig, Tommy kunne ikkje treft bedre da han sa det om at Linn alltid må ha det siste ordet, og at ho er ei falsk sladrekjerring. Og egentlig så synst eg dei er litt pinglete i huset, som ikkje tåler litt komentarer av og til. Tommy er faktisk ikkje så frekk.

Lenke til kommentar
Tommy er faktisk ikkje så frekk.

6012785[/snapback]

 

Noen ganger så er han bare god, andre ganger så er han regelrett frekk og ufin. Siden jeg ikke liker Linn, så kunne jeg le da han sa at Linn burde ta en narkotest og sjekkes for LSD, men rent objektivt så var det vel kanskje ikke så rent lite frekt sagt? ;)

Lenke til kommentar
Tommy er faktisk ikkje så frekk.

6012785[/snapback]

 

Noen ganger så er han bare god, andre ganger så er han regelrett frekk og ufin. Siden jeg ikke liker Linn, så kunne jeg le da han sa at Linn burde ta en narkotest og sjekkes for LSD, men rent objektivt så var det vel kanskje ikke så rent lite frekt sagt? ;)

6012976[/snapback]

 

Lo selv da, han hadde så evig rett i det! Hater Linn :mad:

Lenke til kommentar
Må nesten innrømme at Thommy er ganske så tøff som klarer å stå i mot alle der inne, og han forsvarer seg greit og. Selv om han mangler noen sosiale antenner så er det han sier ganske så sant.. Samtidig synes jeg ikke helt den tvangsnominasjonen av Carina var helt berettiget. Som jeg har sagt tidligere, om du er med på leken osv..

6012004[/snapback]

 

Nå har jeg ikke sett så mye de siste dagene, men Thommy greier stort sett ikke holde en saklig diskusjon. Man kan diskutere om det er billig eller ikke å ha sex med 400 personer, så kan han plutselig si "90% av alle jeg har hatt sex med har vært 100 ganger penere enn deg". Liek wtf? Hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar

Det er mye rett i det Anna sier også, at han får alltid de han diskuterer med til å komme fram som totalt idioter bare fordi de mener noe annet enn ham selv. Det er ekstremt irriterende, vi har en sånn kar på jobb. Ingen liker ham noe særlig. Det er som han ikke hører/bryr seg om hva vi sier, men bare pøser på med sin egen mening og tror det er det eneste riktige i hele verden.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke sett så mye de siste dagene, men Thommy greier stort sett ikke holde en saklig diskusjon. Man kan diskutere om det er billig eller ikke å ha sex med 400 personer, så kan han plutselig si "90% av alle jeg har hatt sex med har vært 100 ganger penere enn deg". Liek wtf? Hva har det med saken å gjøre?

6013828[/snapback]

Fyren er jo helt sprengt da.

Reagerte så jævlig på noe jeg leste, var noe slik :"Tommy MÅTTE sprute zalo på Carina for å få henne til å roe seg" HÆ? HÆ ? HÆ?WTF??

 

Steike bra han gikk ut. Verken han eller det han sier gir noe mening i hodet mit:-((((

Lenke til kommentar
Breaking news! Det sies at Anton klarte å lure den i Carina nå i natt  :cool: Montro om det har noe med nominasjonen å gjøre  :whistle:

6019739[/snapback]

What?:-D

 

 

" Etter gårsdagens festligheter viser det seg at Anton og Carina har kommet ett skritt nærmere hverandre.

De to endte omsider opp i samme seng, hvor de lå tett, tett inntil hverandre.

Han klarte ikke å holde fingrene fra fatet og benyttet sjansen til å utforske Carina litt, noe det ikke virket som om hun hadde noe imot."

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar

Hun er ikke særlig grei mot Anton heller bestandig. Så på sida igår, der det sto om grillfesten. Anton var litt småsur og i dårlig humør og sto for seg selv. Så gikk carina bort til han for å trøste ang. Thommy (som jo var anton sin kompis der inne) og sier hun forstår hvordan han har det, fordi masse folk hun har omgått med også har blitt stemt ut. Så svarte han

 

"Jeg er så vant med at de jeg omgås med ryker ut. Det er sånn hele tiden."

Carina presterer å vri det til "Så du mener jeg kommer til å gå ut neste søndag?!" og blir pottesur og går.

 

Heh..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...