Gå til innhold

Det beste spillet du ha spilt


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Det vil alltid stå som, om ikke det beste, iallefall et av de beste spillene for meg.

 

Men det er kanskje bare jeg som får sånne opplevelser...

Du er absolutt ikke den eneste. For meg er det Ocarina of Time, og jeg har den samme følelsen og nostalogien.

 

Jobber meg gjennom FFVII nå, etter å har rundet Crisis Core. Veldig positivt overrasket så langt, men jeg hadde egentlig håpet på en FFVII remake (graphics only) i min tidsalder for ps3 så jeg kunne oppleve det med litt høyere krav.

Lenke til kommentar

Blir vanskelig å velge ett spill som man synes er det beste så lager heller en liste.

 

Gothic I

Gothic II med Night of the Raven

Morrowind

Heroes III

Neverwinter Nights I

Knights of the Old Republic II

Sacred I, kansje også Sacred II men har ikke spilt så ekstremt mye i skrivende stund.

Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar

Kansje Zelda: Ocarina of Time, men mest fra nostalgisk verdi.

Settlers I

Warlords Battlecry II

Warlords Battlecry III, dette spillet må være det av alle spill jeg har brukt mest tid på.

 

 

Så om jeg skulle velge ett eneste spill som ville være det som har underholdt meg mest... Morrowind tror jeg. Spilte det til langt på natt og var ganske enkelt oppslukt av stemningen, verdenen, historien og gameplayet. Kvalitetspill.

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal velge kun et, må det være Halo: CE på xbox. For meg har dette spillet nærmest uendelig gjenspillbarhet på COOP takket være fantastisk og variert AI, og at man kan kødde rundt og finne hemmeligheter/glitcher når hvis man vil.

 

edit: heisan, hadde vist postet her før

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Tilfeldig rekkefølge over fantastiske spill

 

Shadow of the Colossus(helt ubeskrivelig bra)

God of War 1 og II(det nærmeste man kommer å føle seg usårbar i et spill)

GTA: San Andreas(har aldri levd meg mer inn i et spill, glemte virkeligheten helt)

Resident Evil 4(skummelt? Nei. Fantastisk? Ja.)

Jak and Daxter 1-3(en fantastisk trilogi av spill som ble fort glemt, og tilogmed misforstått av en del anmeldere)

Metal Gear Solid 3(du kommer til å spise nudler sammen med Snake)

New Super Mario Bros(back on track, Nintendo!)

 

Men, det beste spillet noensinne er nok uten tvil SUPER MARIO BROS 3, og jeg tror nok aldri at noe spill, noe tid kan overgå denne fantastiske opplevelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...