Gå til innhold

Det beste spillet du ha spilt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

De beste spillopplevelsene har jeg hatt med Zelda OoT of FIFA 99. Men i nyere tid er det World of Warcraft som har holdt meg inne i en fantasiverden, selv om det er et år siden sist jeg satte mine fotspor i Azeroths verden.

 

Det skal også legges til at spillene i GTA serien fra nr 3 til nr 4 har også satt sitt preg på meg, ikke på den måten at jeg har blitt voldelig, men at et singleplayer-spill kan tilby så mye rart og spennende.

 

Call of Duty 4 skal også nevnes som det beste FPS spillet jeg har spilt, både SP og MP.

Endret av Barbie og Ken
Lenke til kommentar

Månen er på vei ned, en nydelig klimrende melodi høres over skjermen. Kloppeti klopp av hover på vei inn og der kommer Epona med Link på tyggen, tittelen "The legend of Zelda: Ocarina of time".

 

Skjeldent har et spill hadt så mye å si for meg men Ocarina of Time har definert meg som gamer. Jeg brukte romjulen på å ledsage Link gjennom Hyrule, lete under busker etter skjulte hull og skatter, kjempe mot fæle monster og redde selve prinsessen og kongeriket.

 

Ja sukk, det var tider det, klassiker, episk, legendarisk. Det er Ocarina of Time. For min del er det ingen over og ingen ved siden av, den ubestridte kongen selv nå 10 år etter er fremdeles dette spillet.

Lenke til kommentar

Min mening: Warcraft III: Reign of Chaos

 

Det første spillet som gjorde meg ORDENTLIG spillinteressert. Gud, så mye dette spillet har betydd for meg. Jeg hadde ikke vært den personen jeg var idag om jeg ikke hadde spilt dette spillet for en 4-5 år tilbake. Og jeg spiller det fortsatt. Hver uke. Historien i singleplayeren rev meg med, og jeg gråt nesten litt da det var over, nettopp fordi det var over. Multiplayeren har holdt spillet i live, og kommer til å gjøre det i flere år til, med tanke på de uendelige mulighetene i Custom Game. Og vanlig versus mode er fortsatt veldig populært.

Rett etter følger expansionpacken, som egentlig kunne vært et spill i seg selv, med tanke på alt singleplayer-innholdet. The Frozen Throne.

 

 

 

Andre spill som har betydd mye for meg er (I tilfeldig rekkefølge):

 

-Metal Gear Solid serien (1-4)

-Diablo serien

-Baldur's Gate serien

-Zelda serien

-The Elder Scrolls serien (Særlig Morrowind)

-Final Fantasy serien (Da spesielt VII, men også alle de andre)

 

 

En masse annet som har betydd mye for meg, men disse topper listen. Men det er sikkert et par til som kunne fortjent en plass der ;)

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Ingen over og ingen vedsiden av: MGS SERIEN! (Metal gear solid) Det har satt seg inn i hjertet mitt og kommer til og bli der:( Spillte demoen første dagen jeg fikk PS1, så lette jeg fobrilsk over here østlandet etter spillet noen år senere, men så fantj e det til pc :) Så runna jeg de andre og :) TAKK HIDEO! FOR OG HA GJORT LIVET TIL ET SUPERT LIV !!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...