Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo alle sammen, er ny på forumet :cool:

 

Til alle som sier at bake er best: I agree.

 

Det er bare et problem: dumme skoleregler. På skolen jeg går på (VGS) er det ikke lov å snuse på skolens område, og sure inspektører går rundt og sjekker. Nå er det slik at snus er det eneste som gjør at jeg kommer meg gjennom skoleåret, derfor er det greit å putte en liten porsjon oppi leppa i kantina :)

Lenke til kommentar
Hallo alle sammen, er ny på forumet  :cool:

 

Til alle som sier at bake er best: I agree.

 

Det er bare et problem: dumme skoleregler. På skolen jeg går på (VGS) er det ikke lov å snuse på skolens område, og sure inspektører går rundt og sjekker. Nå er det slik at snus er det eneste som gjør at jeg kommer meg gjennom skoleåret, derfor er det greit å putte en liten porsjon oppi leppa i kantina  :)

6828222[/snapback]

 

M-m. Når jeg gikk på VGS i fjor, så var det heldigvis lov å snuse så mye man orket. Jeg kan umulig forstå hvorfor det ikke skal være lov å snuse på noen skoler, det er mange som er avhengig av nikotin, å de som er det blir ikke så bra å ha med når de ikke får nikotinen sin. (Hard setning der ja). :wee:

 

Velkommen til forumet forresten! :)

Lenke til kommentar

Det er vel prinsippet om "rusfri skole". "Ren" skole. Men tenker en logisk på det er det jo ingen, absolutt ingen ulemper ved elever som snuser.

 

Så lenge elevene ikke griser til skolen med snusen, og sjansen for det øker radikalt så snart elevene er nødt til å kvitte seg med snusen (på en eller annen måte) når de skal inn etter friminuttet eller når de ser en lærer.

 

Men skolene liker ikke logikk, da er det ikke byråkrati. :p

Lenke til kommentar

Hallåå kjære snusfolket.

Fin tråd! :)

 

Jeg tenkte å slenge inn en test av "Tidemans Blå", relativt ny snus på markedet. Men skal love dere testen ikke vil være serlig positiv, etter en og halv boks på testbordet. Hvor sender jeg inn ferdig test?

 

Selv holder jeg en hånd på hjertet for Skruf. Nei, nå må det bakes..

 

Vær hilset, kjære bakere.. og til dere som bruker bleier da.. aka teposer..

Lenke til kommentar
Hallåå kjære snusfolket.

Fin tråd! :)

 

Jeg tenkte å slenge inn en test av "Tidemans Blå", relativt ny snus på markedet. Men skal love dere testen ikke vil være serlig positiv, etter en og halv boks på testbordet. Hvor sender jeg inn ferdig test?

 

Selv holder jeg en hånd på hjertet for Skruf. Nei, nå må det bakes..

 

Vær hilset, kjære bakere.. og til dere som bruker bleier da.. aka teposer..

6828939[/snapback]

Send en PM til trådstarter ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Hallåå kjære snusfolket.

Fin tråd! :)

 

Jeg tenkte å slenge inn en test av "Tidemans Blå", relativt ny snus på markedet. Men skal love dere testen ikke vil være serlig positiv, etter en og halv boks på testbordet. Hvor sender jeg inn ferdig test?

 

Selv holder jeg en hånd på hjertet for Skruf. Nei, nå må det bakes..

 

Vær hilset, kjære bakere.. og til dere som bruker bleier da.. aka teposer..

6828939[/snapback]

 

 

Tidemans blå er ikke ny, den har vært på markedet i minst 4 år...

Lenke til kommentar
Det er vel prinsippet om "rusfri skole". "Ren" skole. Men tenker en logisk på det er det jo ingen, absolutt ingen ulemper ved elever som snuser.

 

Så lenge elevene ikke griser til skolen med snusen, og sjansen for det øker radikalt så snart elevene er nødt til å kvitte seg med snusen (på en eller annen måte) når de skal inn etter friminuttet eller når de ser en lærer.

 

Men skolene liker ikke logikk, da er det ikke byråkrati. :p

6828605[/snapback]

 

Enig der, men seriøst, hvem faen er det som hiver snusen rundt seg? Har nok tilgode for å ha sett det. Uansett, de som gjør det kan brenne, siden de ødelegger det aller så 'fine snus-ryktet' vi har fra før.

Lenke til kommentar

Enig der, men seriøst, hvem faen er det som hiver snusen rundt seg? Har nok tilgode for å ha sett det. Uansett, de som gjør det kan brenne, siden de ødelegger det aller så 'fine snus-ryktet' vi har fra før.

6829234[/snapback]

 

Enig! Har en i klassen som sitter å kaster snusen i taket/på gulvet i klasserommet når han er ferdig.. Det ser helt jævlig ut! Hvorfor kan ikke alle gjøre sånn som jeg tror de fleste her i tråden gjør: Kaste i søpla, evt putte prisen i et papir for og så kaste den senere..

Lenke til kommentar
Hallåå kjære snusfolket.

Fin tråd! :)

 

Jeg tenkte å slenge inn en test av "Tidemans Blå", relativt ny snus på markedet. Men skal love dere testen ikke vil være serlig positiv, etter en og halv boks på testbordet. Hvor sender jeg inn ferdig test?

 

Selv holder jeg en hånd på hjertet for Skruf. Nei, nå må det bakes..

 

Vær hilset, kjære bakere.. og til dere som bruker bleier da.. aka teposer..

6828939[/snapback]

 

 

Tidemans blå er ikke ny, den har vært på markedet i minst 4 år...

6829229[/snapback]

 

Åja.. Faen.. :innocent: Jaja.. Dritt var den uansett.. :thumbup:

 

EDIT : Går til innkjøp av Kardus til uka.. Er virkelig spent på denne snusen. Gleder meg, stort.

Endret av Woods
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...