Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Hmm. kan jo altids blande general og skruf da :hmm:

6837271[/snapback]

 

Får uansett noe av den sure Skruf smaken :cry:

6837285[/snapback]

Syns Skruf smaker godt. Litt friskere liksom. :)

 

Og Skruf holder seg frisk og fin lenger. ;)

 

Skruf med bakevennligheten til Rallarsnus = win.

6837619[/snapback]

syns ikke skruf sin bakevennlighet er noe bedre enn general sin, altfor mye vann tilsatt i skruf, dermed mer gris når man baker. General har verken for mye eller for lite vann tilsatt, derfor 10/10 bakevennlighet :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ahh, snuste i går! Det var digg. Men generalen min er utrolig vanskelig å bake og kompisen min klagde på effekten. Den er ikke tør da.

 

Men; på tide å kjøpe ny!  :)

6844154[/snapback]

 

Du er kul, kan jeg få ta på deg? :dribble:

6844212[/snapback]

 

Du er uønsket...

 

men jeg fikk bommet en Prince porsjon i dag, og den var ganske så god, dog alt for svak :whistle:

Endret av St-Cruz
Lenke til kommentar
Ahh, snuste i går! Det var digg. Men generalen min er utrolig vanskelig å bake og kompisen min klagde på effekten. Den er ikke tør da.

 

Men; på tide å kjøpe ny!  :)

6844154[/snapback]

 

Du er kul, kan jeg få ta på deg? :dribble:

6844212[/snapback]

 

Du er uønsket...

 

men jeg fikk bommet en Prince porsjon i dag, og den var ganske så god, dog alt for svak :whistle:

6844233[/snapback]

 

Skjønner ikke ass, er det en trend å snuse og røyke på nordstrand? Helvettes mange som gjør det, hadde ikke forventa det av nordstrand vgs.

Lenke til kommentar

Så, Kardusen.

K2_dosbild.jpg

Dette er en dyr affære. Boksen på 40g koster 75 kr på Narvesen og er med det den dyreste snusen i salg i Norge. Denne er til gjengjeld klart den fineste boksen på markedet (kanskje med unntak av Kardus årgangssnusen) og gruser lett General Onyx. Fantastisk design, tjukk og hard plast og skrulokk. Når du får tuklet opp lokket siger en fantastisk duft imot deg som minner mer om en sigar enn snus. Selve snusen er også fantastisk grov og tørr. Tobakk i sin reneste form. Der andre produkter er mer eller mindre kornete er Kardusen så grov at det ikke er så mye korn å snakke om som små strimler. Den lar seg rett og slett ikke bake. Det virker kriminelt å skulle trykke denne herlige saken sammen til noe. Den er så grov og tørr at hvis du likevel skal begå denne udåden skal du få nok å sette tenna i. Jeg har snust i godt og vel to år og etter en dag der det har godt med over én boks Skruf hadde jeg ikke store forhåpninger til å merke noe til styrken. Pang, du merker noe. Den er så sterk og så fin til "å ikke bake" at det er helt fantastisk. Jeg er solgt.

 

Unngå hvis...

- Du ikke liker løs snus.

- Du ikke kan snuse uten å bake.

- Du liker snusen din med jordbærtyggegummismak eller tilsvarende jævelskap.

- Du er blakk.

 

Kjøp hvis...

- Du liker eksklusiv, god, velduftende, grov og sterk snus og har lommeboka til å forsvare det.

Lenke til kommentar
Helt enig. Men general må man liksom snuse opp fort. For ellers blir den for tørr. Det er noe av det positive med skruf. Men hvor lang tid trenger man på en boks anyway  :cool:

6841139[/snapback]

Jente som snuser. Velkommen. :love:

 

Ahh, snuste i går! Det var digg. Men generalen min er utrolig vanskelig å bake og kompisen min klagde på effekten. Den er ikke tør da.

 

Men; på tide å kjøpe ny!  :)

6844154[/snapback]

 

Du er kul, kan jeg få ta på deg? :dribble:

6844212[/snapback]

 

Du er uønsket...

 

men jeg fikk bommet en Prince porsjon i dag, og den var ganske så god, dog alt for svak :whistle:

6844233[/snapback]

 

Skjønner ikke ass, er det en trend å snuse og røyke på nordstrand? Helvettes mange som gjør det, hadde ikke forventa det av nordstrand vgs.

6844269[/snapback]

På generelt grunnlag kan jeg svare at snusbruken i Norge er økende jevnt over, økte spesielt etter innføringen av røykeloven. :)

 

Dessuten går mange over til snus i stedet for røyk, når de får beskjed om at videre røyking kan koste dem livet. :)

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Noen som har sett noe til Nick and Johnny? Hørte noen rykter om at Nick (and Johnny) -porsjon har kommet i butikken, og at (Nick and)Johnny -løs kommer i oktober. (Mulig at jeg har surret litt med navnene!).

 

Etter hva SwedishMatch sier, så skal disse være 40% sterkere enn de andre snustypene på markedet (det vil si sterkere enn Skruf sterk!).

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Kjøpte nick and johnny i helga, smaken minte om probe whiskey faktisk... Noe sterkere en andre snus typer kan jeg ikke si den var...

 

Noen som har lagt merke til at de har begynt å selge Lucky strike snus her i Norge?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...