Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kyllinger hele gjengen, jeg og noen kammerater vedda om å stappe en pris i revva. Så klart ville ingen gi seg så endte opp med at alle gjorde det. Fy feite dæven så det svir. Kan ikke sammenlignest med første gangen i leppa!

Neste utfordring blir nok under forhuden, men der tror jeg ikke jeg kommer til å orke og legge den.

Lenke til kommentar
kyllinger hele gjengen, jeg og noen kammerater vedda om å stappe en pris i revva. Så klart ville ingen gi seg så endte opp med at alle gjorde det. Fy feite dæven så det svir. Kan ikke sammenlignest med første gangen i leppa!

Neste utfordring blir nok under forhuden, men der tror jeg ikke jeg kommer til å orke og legge den.

6831881[/snapback]

Porsjon kunne jo ehh.. fungert.

 

Men jeg har lite tro på at huden under armene tar inn mer nikotin enn overleppa.

Lenke til kommentar
Bah. Jeg kan ikke snuse når jeg er hjemme, fordi foreldrene mine er her. Også er det drittvær ute. Noen forslag?  :)

6830957[/snapback]

 

Snus på rommet ditt? :)

 

Raid2: Uff, makan til barnslighet..

6830965[/snapback]

 

 

Jaja, men plutselig kommer mamma og skal ''bare si meg'' noe. BuSZted. :hmm:

6830972[/snapback]

 

Hva med å si at du snuser? :hmm:

Lenke til kommentar
Prøvde meg netttopp på en pris, men den gikk til helvette. Ble jo oppløst rett før jeg la den under leppa. :/

6831934[/snapback]

Selv om den moses under leppa så kan du forme den med å henten klemme på leppa eller forme den med tunga.

 

Sålv så klemmer jeg bare sammen "en klump" i kanten av boksen og pakker den i leppa så formes den av seg selv.

 

Til alle dere som er redd for å bli busta, flytt på hybel ;) Der kan dere gjøre hva dere vil :w00t:

Lenke til kommentar

@dynaBel :

 

hvis du har venner som røyker/snuser så ikke vær med dem mens du prøver å slutte,,,, alle mine venner røyker/snuser, det funker ikke for meg.....

 

 

 

 

 

 

men, sitter her med den "barskeste" snusen ever...... hawkens viking snus....

 

nei seriøst: stygg boks, rart navn, lukter rart, og er ikke spesielt digg.......

 

ikke å anbefalle,,,,,,,,

 

 

er det noen som har prøvd lukcy strike snusen? den er å anbefalle :)

 

 

(7/11 har fått inn nye typer, så jeg måtte prøve dem)

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å slutte sånn.. Sykt mange ganger. Forrige gang greide jeg det nesten. Da bare sa jeg til alle vennene mine og foreldrene mine at jeg skulle slutte. Fikk liksom daglig motivasjon. Helt til jeg så general løs på 7/11..

 

Men var ikke så hard.. Eneste var at jeg erstattet snus med mat. Vil heller få litt sår i overleppa, enn å legge på meg :dontgetit:

 

Beste snusen er General løs, syns jeg. Snust den i to år så =)

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd å slutte sånn.. Sykt mange ganger. Forrige gang greide jeg det nesten. Da bare sa jeg til alle vennene mine og foreldrene mine at jeg skulle slutte. Fikk liksom daglig motivasjon. Helt til jeg så general løs på 7/11..

 

Men var ikke så hard.. Eneste var at jeg erstattet snus med mat. Vil heller få litt sår i overleppa, enn å legge på meg  :dontgetit:

 

Beste snusen er General løs, syns jeg. Snust den i to år så =)

6836587[/snapback]

 

General for smaken, Skruf for effekten er min mening :)

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd å slutte sånn.. Sykt mange ganger. Forrige gang greide jeg det nesten. Da bare sa jeg til alle vennene mine og foreldrene mine at jeg skulle slutte. Fikk liksom daglig motivasjon. Helt til jeg så general løs på 7/11..

 

Men var ikke så hard.. Eneste var at jeg erstattet snus med mat. Vil heller få litt sår i overleppa, enn å legge på meg  :dontgetit:

 

Beste snusen er General løs, syns jeg. Snust den i to år så =)

6836587[/snapback]

 

General for smaken, Skruf for effekten er min mening :)

6837106[/snapback]

 

YEAH! Skruf med General-smak= <3

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...