Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tiedemanns blå var kjempesnus det! god og bake og nydlig smak.

Enkelt folk har bare ikke peiling på snus. :p

6829616[/snapback]

 

Selv om en person misliker en type snus, så har han ikke peiling?

Tidemans blå var lett å bake.. men for meg lukta den ikke noe serligt og smaken var virkelig nøytral. Serlig holdbar var den heller ikke.. Men tross alt, dette er en smak og behag sak!

 

Noen liker Coca Cola, noen liker Cola Light og noen Fanta..

Lenke til kommentar

Enig der, men seriøst, hvem faen er det som hiver snusen rundt seg? Har nok tilgode for å ha sett det. Uansett, de som gjør det kan brenne, siden de ødelegger det aller så 'fine snus-ryktet' vi har fra før.

6829234[/snapback]

 

Enig! Har en i klassen som sitter å kaster snusen i taket/på gulvet i klasserommet når han er ferdig.. Det ser helt jævlig ut! Hvorfor kan ikke alle gjøre sånn som jeg tror de fleste her i tråden gjør: Kaste i søpla, evt putte prisen i et papir for og så kaste den senere..

6829259[/snapback]

Skad ham. Spark i leggen bakfra gjør noe jævlig vondt.

Lenke til kommentar
Haha, ser bare alle her snakker om Kardus. Faren til en i klassen er en av to forhandlere som selger den i norge. Skal på kjøpe meg en boks på mandagen :)

6831020[/snapback]

Hvis det kun finnes to forhandlere i Norge, hvorfor er det da flere som har fått tak i Kardus, og noen som sier de har det på ulike butikker ellers i landet da?

Lenke til kommentar
Bah. Jeg kan ikke snuse når jeg er hjemme, fordi foreldrene mine er her. Også er det drittvær ute. Noen forslag?  :)

6830957[/snapback]

 

Snus på rommet ditt? :)

 

Raid2: Uff, makan til barnslighet..

6830965[/snapback]

 

 

Jaja, men plutselig kommer mamma og skal ''bare si meg'' noe. BuSZted. :hmm:

6830972[/snapback]

 

Bruker du pose eller løs? Hvis de bruker å banke på døren er det bare å ta ut posen før de kommer inn. Eller så kan du bare si at du går på rommet ditt å legger deg, siden du ikke føler deg så bra. Da skal det vel litt til for at de braser inn på rommet ditt?

Lenke til kommentar

Innprent dem å banke på døra. Ha en pose klar å spytte i, eventuelt en boks det har vært nøtter i. Funker fett. Sitt med ryggen til døra ved PCen f.eks.

 

Du kan også bruke mindre priser og legge dem slik at de ikke vises så mye, på siden, f.eks.

 

Og om du bruker Läcket er det jo bare å svelge den, er jo som potet. :whistle:

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Bah. Jeg kan ikke snuse når jeg er hjemme, fordi foreldrene mine er her. Også er det drittvær ute. Noen forslag?  :)

6830957[/snapback]

 

Foreldrene mine må heller ikke vite at jeg snuser (Enda jeg kansje burde si det siden jeg er 17 år)

 

For å stoppe de fra at de skal buse inn på rommet, si:

Gi meg litt privatliv! tenk om jeg sitter å ronker!! neste gang de bare buser inn..

 

Da begynner de å banke på, og du har god tid på deg til å pælme prisen :)

Lenke til kommentar
Snakker vi av erfaring her complexity? ;)

6831314[/snapback]

 

Ikke på meg, men en kompis sa det til moren sin da hun spratt in og skremte han :) Selv bare tar jeg prisen nedi munnen om det kommer noen :)

 

hva med å "låse" seg inn på rommet, skal litt til for at de skal buse inn da.. ;P

6831315[/snapback]

 

Men da kan foreldrene begynne å lure på hvorfor døra er låst hele tiden ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...