Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nNY SNUS!

 

Nick(And johnny)

sterk poriton

 

dritdigg!

6854781[/snapback]

 

Mhm. Smakte den her om dagen. Jeg synes ikke akkurat den var noe sterkere enn annen snus jeg har smakt men den var helt greit liksom. Smaken derimot var veldig bra syns jeg, men den begynnte å renne kanskje litt for fort :p

 

En kompis av meg som er i militæret og som er i afghanistan nå fikk tak i noe snus der nede som het Skoal. Var sånn long-cut greie akkurat som Hawkens, men med forskjellige smaker. Smakte med kirsebær og mint :p Først bare de, men det ble så løst at det bare datt ut av kjeften på meg, men så blanda jeg det med vanlig general og da ble det faktisk ganske digg.

Lenke til kommentar
I dag har jeg bursdag, og den skal først feires med en boks Kardus! :love:

Gleder meg..Perfekte bursdagsgave :thumbup:

6852780[/snapback]

 

Gratulere med dagen dude.

 

 

 

Ikke snus te folkens, ca 0 smak. ingen diskret leppe og et sant he@#£$e og få ut igjen :)

 

EDITE: ja! det måtte testes! så stfu :p

Endret av SCV
Lenke til kommentar

Rosa boks. Jeg kan ikke diskutere manneting med noen som til daglig plukker snusen sin ut av en rosa boks. Blå, grønn, rød, gul, brun, hvit og svart boks, ja, rosa, nei.

6855876[/snapback]

[/qu

HAHA det er ikke en rosa boks! er faktisk en grå! jeg er enig i at det er veldig dårlig efekti i mocca! derfor kan man jo ta to stykker! ikke det at jeg snuser macca tilvanlig! faktisk min første boks med det! general løs er jo konge :thumbup:

Lenke til kommentar
Argh, småkidsa i klassen har akkurat oppdaget snusens gleder og spør hele tiden om å bomme, tilogmed jentene...jeg er for snill...

6856541[/snapback]

 

Småkidsa? er du lærern ell? :!: Men det er bare å si at du bare har 1-2 prell igjen, eller bare si at tønna ligger hjemme i dag. Funker alltid for meg :thumbup:

Lenke til kommentar
Argh, småkidsa i klassen har akkurat oppdaget snusens gleder og spør hele tiden om å bomme, tilogmed jentene...jeg er for snill...

6856541[/snapback]

 

Småkidsa? er du lærern ell? :!: Men det er bare å si at du bare har 1-2 prell igjen, eller bare si at tønna ligger hjemme i dag. Funker alltid for meg :thumbup:

6856579[/snapback]

 

Hehe, jeg er ett år eldre. :) Idrettslinja forøvrig...men, får et halvt tårn til helga da, av en som har bommet sykt av meg.

 

Btw. Samfunnslære-lærern min snuser, garantert, lå en boks General løs ved siden av han, og leppa hans var større en vanlig. Fett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...