Gå til innhold

Navn på barnet mitt.


Mr.Locke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For all del, DRIT i å bruke et sånnt latterlig "spesiellt" navn som er så forbanna populært nå om dagene. Sånne norrøne og gammalnorske navn som liksom skal være så hipt. Hedvig og Hedda og Trym og Brage og jeg vet ikke hva. Finn bare et navn du vil at avkommet skal hete, ikke fordi det skal være så ustyrtelig fancy.

 

Just my 2 cents. Syns synd på folk som har så fantasi- og karakterløse foreldre.

 

"Magnus Kal El"(<- hei og hå, håper det ikke kommer fram for ofte, stakkars gutt. Håper det blir ei jente hvis det sparer barnet for mellomnavnet.)

Lenke til kommentar
Vel, jeg har bare dårlige erfaringer med innvandrere som heter kevin(no offence) :p

Og en periode vi bodde i sånn stygg blokk greie, "KAAAVIN, DU KASTE BALL HIT?!".

5279632[/snapback]

En kar i klassen het Kevin (innvandrer fra India eller noe sånt). Hyggelig kar. Har dermed positiv erfaring med Kevin.

 

Jeg ser poengene dine med å kalle ham det, men andre har nok vanskelig for å forstå, og da blir det straks et problem. Generasjonen som sønnen din kommer til å vokse opp med vet ikke hva Kal El er. Du ser jo her, at det er mange som mener du bør la være å kalle sønnen din dette. Det kan godt hende det viser folk flest sin mening angående navnevalget?

5279358[/snapback]

Husk at Supermanfilmen kommer snart da. Kanskje det hjelper litt?

 

Kal El er litt spesiellt, men på den annen side trenger ikke alle å vite om det. Var en del i klassen som jeg ikke hadde peiling på mellomnavnet på før jeg så det på klasselista. Da tenkte jeg ikke så mye over de med rart mellomnavn. Jeg er positiv til Kal El.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...