Gå til innhold

Navn på barnet mitt.


Mr.Locke

Anbefalte innlegg

Hei, om ca 5 mnd. blir jeg pappa, og selvom jeg ikke har noen spesiell preferanse om jent/gutt har både samboer og jeg en sterk følelse av at det kommer til å bli en gutt. Begge har drømt mye (biologisk påvirkning? / mind-over-matter? om natten at det blir gutt.

 

Hvis det blir jente har samboer allerede noen forslag, hvis det blir gutt derimot ville det vært kjekt hvis dere kommer med mange lure forslag til fornavn.

 

Etternavnet begynner på "M", og mellomnavnet har vi allerede bestemt til "Kal El",

så vi mangler bare et fornavn, kan gjerne skille seg ut positivt, men skal være et seriøst og akseptabelt / vanlig / fint fornavn.

 

Har selv vurdert Marius, Dennis, Daniel og et par andre navn.

 

Kom gjerne med mange forslag! Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1:

Kall guttungen noe NORMALT.. mulig dere syns dere er kreative og flinke når barnet blir født, men når lille "Kurt-Dennis" er tenåring er ikke det fullt så fett lenger.. PRØV å unngå dobbeltnavn.. blir sjeldent bra ^^

 

2:

Mellomnavnet "Kal El" er vel ikke helt 100%? Høres mer ut som en type krydder enn noe annet.

 

Kal El ligner dessuten meget på kanel og kamel.. så det kan bli en mobbefull oppvekst :no:

Endret av The_Prytzinator
Lenke til kommentar

Gut:Tormod, Tor, Fredrik, Kjartan, Martin , Karius, Bartus, Solan, Ludvig,

Harald, Olav, Håkon, Arne, Christian, Sigurd

 

Jente:Anna, Anne Marie , Guro, Marit, Maritha , Karen, Inger,Maria, Ingrid,Victoria,Elisabeth,

 

Det er noen navn jeg liker, jeg tror viss jeg får viljen min skal sønnen min hete Tor

Dattera mi skal klart hete Victoria

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...