Gå til innhold

Navn på barnet mitt.


Mr.Locke

Anbefalte innlegg

Som i Clark Kent (Clark blir feil i norge):

 

Kent:

 

Betydning: Kjekk, født av ild

 

Forklaring: Guttenavnet er en kortform av Kennet, som er en variant av Kenneth, som er et engelsk navn som stammer fra både det skotske navnet Coinneach, som betyr "kjekk/vakker", og det skotske navnet Cináed, som betyr "født av ild".

 

Kommentar: Guttenavnet kan også komme fra et engelsk etternavn, som kommer fra stedet Kent i England.

 

Super betydning ihvertfall. samme som min (Ken)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Petter er fint navn!

5279082[/snapback]

 

 

Ikke etter at du har møtt petter i klassen min :nei:

 

 

Marcus er et fint navn(sjølvdigger :innocent: )

 

Og hvorfor Kal El? Blir ikke bra m.m. han/hun blir Supermann/dame når han/hun blir voksen..

 

Flere forslag:

 

-Marius

-Odin

-Nicolai

-Michael

___________

-Malin

-Christine

-Therese

-Hanna

 

Noen navn jeg synes er fine..

Lenke til kommentar
Hehe... Spillt for mye Anarchy Online eller bare drevet for lenge med warez (3l33t) ?  :D

Ikke det første, hvertfall :-)

 

Siden alle foreslår sine navn, hiver jeg meg på, jeg også:

Roman

Det er et russisk navn som betyr "en som bor i Roma" (det var stor ære å ha romersk borgerskap i bibeltiden eller noe, tror jeg) . Noen kan også misforstå og tro at navnet mitt er en sjanger, men det er ikke det og for å understreke det, har jeg skifta uttalen på det til den engelske versjonen. Som Roman Pierce i 2F2F. :)

Endret av Xs2n0n
Lenke til kommentar
Og hvorfor Kal El? Blir ikke bra m.m. han/hun blir Supermann/dame når han/hun blir voksen..

De fleste som heter Christer eller Cæesar eller Magnus kan ikke gå på vannet, blir keisere eller Konger når de blir store.

 

Flere forslag:

 

-Marius

-Odin

-Nicolai

-Michael

___________

-Malin

-Christine

-Therese

-Hanna

 

 

 

Liker mange navn på M, spesielt Marcus, fundert mye på det, men igjen litt redd for at det skal bli så likt mitt navn (Magnus).

 

Therese er veldig fint, Christine også som jentenavn (har de på jentenavn-lista vår)

Endret av Mr.Locke
Lenke til kommentar
På tide du forbinder det med noe positivt da :)

 

Ja, prøver nå *lukker øynene og konsentrerer meg*

 

5 min senere: funka dårlig... :hmm:

 

Jeg vokste opp med en som het Cecilie, alt hun gjorde var å le med en gjennomskjærende / øredøvende latter nærmest hele tiden, mobbet alle barna i veien vår hele tiden for hun var eldst, var forferdelig bortskjemt og ble født med premenstruellt russisk-rulett humør... bortsett fra det har jeg bare gode minner om det navnet :thumbup:

Lenke til kommentar
Hadde jeg fått ett så jævlig navn, hadde jeg endra det når jeg ble 18. Kommer vel og forandre fornavnet mitt tho.

5279543[/snapback]

 

Hva er fornavnet ditt?

5279550[/snapback]

Kevin.

Jævlig stygt.

5279592[/snapback]

 

:hmm: synes faktisk det er veldig fint navn. første dama mi som jeg var sammen med i 5 år, når vi "drømte" om fremtiden vår, hadde vi allerede naivt bestemt oss for å få 4 barn, Kevin, Anders, Robyn og Maria.

Hun het Jeanette, jeg heter Magnus, og K(evin),A(nders),R(obyn),M(aria) -> "JMKRAM" var passordet mitt på de fleste ting på nett inntil for ca 7-8 år siden.

 

Jeg ville vært stolt av å hete Kevin.

Endret av Mr.Locke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...