Gå til innhold

Logitech G15


Anbefalte innlegg

Enda et tilsynelatende meningsløst produkt rettet mot unge mennesker..."gamer mus", "gamer keyboard", "gamer musmatte", "gamer headset". Det kommer vel "gamer strømforsyning", "gamer høytalere" og "gamer mikrobølgemus" snart. Skal du være skikkelig pro og ikke n00b så må du selvfølgelig ha alt dette for å eie de som ikke har det. Glimrende markedsføringsteknikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En ting. Hvor flatt er det?? fatter ikke at det går ann å ha en tastaturreview uten å ha ett profil bilde...

5036220[/snapback]

Det er bilde av det i prisguiden.

5036477[/snapback]

 

 

bah, ikke alle som går der (tydeligvis). Dessuten er en tastaturreview ukomplett uten å si noe om høyde og slikt.. det er rimelig standard slikt jeg ser det iallefall...

Lenke til kommentar
oh har gleda meg lenge til denne.

Denne skal jeg ha uansett, ser så vanvittig pro ut.

Men har vell ikke så veldig bruk for det da.

Noen som har en ide om hva den kan brukes til i wc3tft?

5036533[/snapback]

 

Altså, hva er meningen med å kjøpe det hvis du ikke vet hva du kan bruke det til? Fordi det ser kult ut?

 

ON TOPIC: Stilig tastatur, med full kontroll over winamp så hadde jeg kjøpt det.

Lenke til kommentar

hm.. designmessig så liker jeg det ikke.. synes dette er mye penere og mere praktisk siden det er trådløst:

 

http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=10776

 

akkurat tastaturet har ingen ting å si for hvordan du klarer deg i cs og fps spill.. det er mest i wow osv. at movement-keys blir viktige... ;) men vil fordet ha et stilfult og trådløst tastatur, men synd det bare finnes i bundle med mus :(

Lenke til kommentar

som sagt tidligere, så får man allerede kjøpt dette med svenskt oppsett.

 

swedish.gif

 

og som dere ser, så er det ikke store forskjellen mellom norskt og svenskt tastatur...

 

eneste forskjellen er vel ÆØÅ - ÖÂÅ.

 

Og API er på vei, om ikke kommet allerede.

Og det at displayet ikke virker med f. eks. Doom3 er fordi spillet faktisk ikke støtter det, ikke ett driverproblem.

 

Jeg har lest flere steder at Call Of Duty 2 vil være det første spillet med innebygget støtte for G15.

Lenke til kommentar
Skal du være skikkelig pro og ikke n00b så må du selvfølgelig ha alt dette for å eie de som ikke har det. Glimrende markedsføringsteknikk.

5036508[/snapback]

Tja. Hva med det faktum at folk sier at de faktisk merker forskjell på en standardmus levert av HP og en såkalt "gamer"-mus? Teller ikke det noe, da?

:ermm:

Lenke til kommentar
Skal du være skikkelig pro og ikke n00b så må du selvfølgelig ha alt dette for å eie de som ikke har det. Glimrende markedsføringsteknikk.

5036508[/snapback]

Tja. Hva med det faktum at folk sier at de faktisk merker forskjell på en standardmus levert av HP og en såkalt "gamer"-mus? Teller ikke det noe, da?

:ermm:

5037025[/snapback]

 

 

Det er nok en del forskjeller mellom gamle standardmus og nye optiske mus, og laser mus og andre snaxy mus på markedet. Poenget er vel egentlig at jeg blir litt oppgitt over en temmelig agressiv markedsføring av enkelte produkter. Ved å slenge på "gamer-" så lykkes man i å skape et behov, som ikke alltid er der.

 

Det er litt off-topic, så jeg gir meg mens leken er god. Det burde være opplagt at jeg ikke finner det omtalte tastaturet særlig interessant :)

Lenke til kommentar
Poenget er vel egentlig at jeg blir litt oppgitt over en temmelig agressiv markedsføring av enkelte produkter. Ved å slenge på "gamer-" så lykkes man i å skape et behov, som ikke alltid er der.

5037446[/snapback]

Enig i at det fins masse sleip markedsføring der ute, slik som f.eks. et skjermkort (husker ikke hvilket, eller fra hvem) som fikk et "gaming edition" stempel, men som likevel var for dårlig til å spille med. Men personlig bryr jeg meg ikke om slik markedsføring og ser heller på de faktiske funksjonene som produktet tilbyr, og dette tastaturet ser jeg for meg at kunne være praktisk i f.eks. Counter Strike. Drømmen er å shoppe med tastene på sida (én knapp for armour, én for Colt, én for grenade, osv.) og å få opp statsen fra Catch-Gamer i real time på displayet. :mrgreen:

 

(Edit: Var flink nå til å svare på off-topic, og dreie det on-topic igjen, ikke sant? ;) )

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Dessuten er en tastaturreview ukomplett uten å si noe om høyde og slikt.. det er rimelig standard slikt jeg ser det iallefall...

5036534[/snapback]

Det er jeg helt enig i.

 

Ellers syns jeg tastaturet er stygt, men det er flere ting jeg liker ved det:

Displayet, programmerbare knapper, knappen som slår av de Windows-spesifikke knappene, USB-hub og bakgrunnsbelysningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...