Gå til innhold

Logitech G15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra test, men liker ikke tastaturet...

 

Btw: Kul musikk smak! Var nettopp i London og hørte på SB og det var en utrolig opplevelse! Beste konserten jeg har vært på! Utrolig gøy å stå å prate med Ryo, NDV og Alan etter showet også! Spes Ryo viste seg å være en kjærnekar!

5034690[/snapback]

 

Oooh! Kult! Jeg har ikke så sansen for den siste skiva deres, men driver og sjekker ut eldre materiale av dem for tiden. :-)

Lenke til kommentar
Hvis media knappene fungerer 100% med f.eks. winamp (noe de ikke gjør med Mitt Internet Navigator med Norske drivere nyere enn iTouch 2.15 :thumbdown: ) så hadde det muligens vært aktuellt. Winamp info 24/7 og full kontroll på avspilling er nesten verd det. 800kr er fremdeles mye penger...

 

Er det bare jeg som ser at makro knapper på sånnt keyboard i spill som WoW kan ødelegge? lite blizzard kan gjøre for å stoppe macro folk som progger Tastaturet til å gjøre ting...

5034666[/snapback]

 

hm.. tastaturet mitt fungerer perfekt med winamp :S så noe galt med ditt ;)

 

når det gjelder wow så er det vell egentlig ikke så farlig.. hva er det som egentlig kan skje? folk buffer hele teamet sitt med en knapp... o_O :p

 

caste to spels på rad... heller ikke noen stor forskjell fra å spamme en knapp hele tiden.. så ser ikke problemet ;)

Lenke til kommentar
Utrolig støgt det tastaturet, men det er jo koslig at noen prøver å få inn litt mer funskjonalitet. Sikkert endel som setter pris på den "windows-tast-disable"-saken, selv om jeg personlig aldri har blitt særlig plaget av det.

 

AtW

5035560[/snapback]

 

Helt greit at det er med liksom, har hent et par ganger til meg på CS, og da blir jeg bestanding jævli forbanna :cool:

Lenke til kommentar

For meg er det ivertfall to krav som må oppfylles før jeg kjøper det tastaturet, winamp 2.95 støtte (ja 2.xx er best) og norsk oppsett (det blir nok ikke bare spilling her i gården nei). Det at de ikke har Ftastelås greiene er bare veldig veldig positivt, har internett navigator SE og f-tastelåsen er noe svineri. hadde de skippa G knappene hadde de fått et enda greiere tastaur etter min mening (et med og et uten).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...