Gå til innhold

Logitech G15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så det er ikke med altså? :p Lapper er helt utelukket! D hadde blitt stygt, rett og slett. Men hva annet en æ, ø og å, og enter er annerledes på et amerikansk tastatur?

5617034[/snapback]

 

Om du mener forskjellig i den forstand at det som er avbilde på tastene ikke stemmer helt med det du får frem?

 

denlilleforskjellenliten.JPG

 

Edit: Lagt til klikkbart bilde. Begge tastaturene er fra 95 eller tidligere, men den eneste forskjellen i layout som er lagt til på nyere tastatur er som regel windowstaster.

 

Edit2: Ja, IBM-tastaturet er et såkalt spacesaver. Derfor ingen keypad.

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar

Bare ikke kjøp et dansk tastatur. Der har de bytta om plassen på æ og ø, og det kan bli jøvlig irriterende. :p Og så har de lagt \ inn et sted på høyresiden av tastaturet som må kombineres med Alt, slik at man ikke kan skrive det tegnet med én hånd. Ganske slitsomt for kodere og windowsbrukere. Dette er selvfølgelig under forutsetning at du skifter til dansk tegnsett i windows også...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Tidligere har jeg vært en erkefiende av disse type tastaturene, ekstra dilldall og annet rot som ingen har bruk for..

Vel, LCD skjermen har vel ingen bruk for, men den er kjekk å ha alikevel, og macro tastene er nydlig for 3d programmer såvel som spill, lysene på tastene gjør dem enklere å se, samtidig som du kan velge bort lyset på tastene, nydlig.

 

Kjøpte meg dette multimedia tastaturet i går, mest pga. at det var det eneste tastaturet til salgs med tråd, og fordi at jeg trengte et kjapt, så jeg endte opp med dette:) Er veldig fornøyd, veldig godt å skrive på, samtidig som at macro tastene gjør livet mye enklere;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...