Gå til innhold

Logitech G15


Anbefalte innlegg

EDIT: Synes tastaturet ser rått ut.

 

Hadde det bare vært tråløst så hadde jeg kjøpt det med en gang..

 

Elsker at det er lys i tastaturet :D

5040400[/snapback]

 

Skulle det tastaturet kommet i trådløs utgave hadde du nok verken fått Display eller belyste taster.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde det vært mulig med en MX 5000 test? Og testet tastaturet opp mot G15 og MX1000 BT Edition mot den vanlige MX1000 musa?

5047031[/snapback]

Ikke så mye å skrive hjem om. Har MX5000 hos meg nå og det skal leveres tilbake:

 

- Liker ikke designet på spesialtastene: Home, End, Delete, PgUp og PgDn. Hvorfor i all verden endre på disse, ser at Microsoft også har gjort dette på mange av sine tastatur. Lager masse feiltasting for meg.

- Gir dobbelklikk på tastene etter at det har gått i strømsparemodus (og dette skjer veldig fort), www blir wwww.

- Ustabil BT tilkobling, musa må reconnectes til stadighet ved bruk av WidComm-driverene. Noe mer stabilt med XP's native drivere.

- Fort gjort å komme borti det trykkfølsomme området for zoom med lillefingeren, som resulterer i at tekststørrelsen i nettleseren endres.

- Fort gjort å komme borti det trykkfølsomme området for volum med lillefingeren og spesielt muteknappen der.

+++ Mange flere ting jeg ikke liker.

 

Har fått masse klager på Logitech's brukerforum: http://forums.logitech.com/index.html?l=EN&c=USA

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Logitech kontaktet oss i dag og fortalte at det foreløpig er bare to spill som offisielt støtter informasjon i LCD-displayet på G15. Disse er:

 

Brothers In Arms: Earned in Blood (UBISOFT)

SiN Episodes (Ritual Entertainment)

 

De opplyser også om at det ikke vil være mulig å legge til LCD-funksjonalitet i eldre spill.

Lenke til kommentar
Logitech kontaktet oss i dag og fortalte at det foreløpig er bare to spill som offisielt støtter informasjon i LCD-displayet på G15. Disse er:

 

Brothers In Arms: Earned in Blood (UBISOFT)

SiN Episodes (Ritual Entertainment)

 

De opplyser også om at det ikke vil være mulig å legge til LCD-funksjonalitet i eldre spill.

5133320[/snapback]

NEDTUR! :no::thumbdown:

Lenke til kommentar
Hvis media knappene fungerer 100% med f.eks. winamp (noe de ikke gjør med Mitt Internet Navigator med Norske drivere nyere enn iTouch 2.15 :thumbdown: ) så hadde det muligens vært aktuellt. Winamp info 24/7 og full kontroll på avspilling er nesten verd det. 800kr er fremdeles mye penger...

 

Er det bare jeg som ser at makro knapper på sånnt keyboard i spill som WoW kan ødelegge? lite blizzard kan gjøre for å stoppe macro folk som progger Tastaturet til å gjøre ting...

5034666[/snapback]

 

I winamp: options - preferences - global hotkeys - enabled

Kjøpte g15 i går og har full kontroll på winamp med "media-tastene"(+ at du kan se info i LCD skjermen). Liker tastaturet godt, men det tar nok et par dager til før jeg blir vant til denne [ENTER]-knappen :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Ok.

 

Hvor havner æ, ø og å hen på dette tastaturet hvis jeg velger norsk under språkinstillingene i windows xp?

 

Blir noen knapper byttet ut med æ,ø og å el. må jeg programmere noen av funksjonstastene for æ, ø og å?

 

Mvh. Øystein

 

PS: Dette tastaturet ligger og venter på postkontoret. Så ikke at det var internasjonal layout. Håper jeg ikke har kjøpt katta i sekken... :roll:

Lenke til kommentar

Hvor havner æ, ø og å hen på dette tastaturet hvis jeg velger norsk under språkinstillingene i windows xp?

 

 

vel. Om det er som alle andre engelske tastatur havner æ ø og å omtrent der på tastaturet de ville ha vært... Jeg vet ihvertfall med min hobbytouch så er det enste problemet med internasjonale tastatur det faktum at enteren er litt mindre slik at man bommer noe, men men... Dette blir man vant til.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...