Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kofor e det så greit å si at alle jenter e noe dritt osv? Sjelden noen jenter som rakker så heftig ned på gutter selv om de kanskje føler det likedan noen ganger. Syns ikke akkurat at det er noe bra svar til noen som har slått opp/blitt dumpa . " bare drit i det alle jentere e H**** uansett.."  :ermm:

5396727[/snapback]

Ja for jenter sier aldri slike ting om gutter? :roll: Det var naa og en paastand... Jenter er svaert flinke til aa si akkurat like ting...

Men noen fin ting aa si er det ikke, det er jeg helt enig i. Det hjelper ikke paa noen som helst maate, og det er ikke rett i det heletatt!

 

*vaere forelsket* :love:

Lenke til kommentar
Ja for jenter sier aldri slike ting om gutter?  :roll: Det var naa og en paastand... Jenter er svaert flinke til aa si akkurat like ting...

Men noen fin ting aa si er det ikke, det er jeg helt enig i. Det hjelper ikke paa noen som helst maate, og det er ikke rett i det heletatt!

 

*vaere forelsket* :love:

5401418[/snapback]

Siktet vel mest til dette forumet sånn sett.

Lenke til kommentar
Nå har jeg slått opp med dama.. :cry:

5401803[/snapback]

 

Uff... Hvorfor det..? :dontgetit:

5401811[/snapback]

 

 

Nå har jeg slått opp med dama.. :cry:

5401803[/snapback]

Nooooooo. :no:

5401830[/snapback]

[/quote

 

Det kom sånn plutselig, moren og faren hennes er skilt. Faren hennes bor ca 1 mil unna meg. Men moren bor 40 mil unna. Å nå er hun hos moren resten av året.. :(

 

Så da fant vi ut at vi skulle prøve å finne noen andre.. :cry:

Lenke til kommentar
Jo, det kunne gått. Men er lite med ferier, og siden jeg går på vgs kan jeg ikke drive å skulke fredager, så jeg kan ta tog.. Så da treffes vi kanskje hver 4 måned.. Å det greier jeg nok ikke.. :(

5402921[/snapback]

 

Hør nå her gutt... dere har vært sammen i 2 år. Elsker hverandre, dette kan være DAMEN altså den JENTA di... skal du virkelig gi hun opp grunnet avstand.

Grrrr.... om så damen min flytter til kina, så elsker eg hun ikke mindre av den grunn.

Skriv brev, MSN, telefon, MAKE IT WORK... :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...