Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kofor e det så greit å si at alle jenter e noe dritt osv? Sjelden noen jenter som rakker så heftig ned på gutter selv om de kanskje føler det likedan noen ganger. Syns ikke akkurat at det er noe bra svar til noen som har slått opp/blitt dumpa . " bare drit i det alle jentere e H**** uansett.." :ermm:

Lenke til kommentar
Hehe. Ikke gidd det der da, <<Alex>>. Det er å synke ned til hennes nivå.

5396105[/snapback]

 

synke hvem sin nivå?

5396115[/snapback]

 

Hun jenta du holdt på med. Det er lavmål å plutselig si at hun er stygg og feit.

5398552[/snapback]

 

Ja, men det er sant. Jeg syns det iveltfor.

Men vi glemmer om det.

Endret av << Alex >>
Lenke til kommentar
Kofor e det så greit å si at alle jenter e noe dritt osv? Sjelden noen jenter som rakker så heftig ned på gutter selv om de kanskje føler det likedan noen ganger. Syns ikke akkurat at det er noe bra svar til noen som har slått opp/blitt dumpa . " bare drit i det alle jentere e H**** uansett.."  :ermm:

5396727[/snapback]

Det er bare noe vi sier til oss selv og hverandre fordi omtrent alle har opplevd problemer med jenter... Ikke ta det personlig...

Lenke til kommentar
Venter fortsatt på ei jente som ser seg fornøyd med levende lys og en koslig middag.

5397163[/snapback]

 

 

Jeg ble kjempefornøyd med det ifjord ;) Det kommer ikke ann på hvor mye penger du legger i det, det er jo selvsagt tanken bak det hele som teller. *Klisje*=P Men det er faktisk sånn, syns nå iallefall jeg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...