Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har kun vært forelsket i 1 jente (sammenhengende i 3 år), men jeg blir veldig lett betatt av jenter. Jeg møtte faktisk en jente jeg kunne falt hardt for, but turns out ... she's a lesbian. Da sparte jeg de søvnløse nettene.

Lenke til kommentar
Jeg har kun vært forelsket i 1 jente (sammenhengende i 3 år), men jeg blir veldig lett betatt av jenter. Jeg møtte faktisk en jente jeg kunne falt hardt for, but turns out ... she's a lesbian. Da sparte jeg de søvnløse nettene.

5420776[/snapback]

Jeg er betatt av et respektabelt antall jenter nå som den sterke forelskelsen har blitt slutt. Dessuten tenker jeg mer på at jeg vil bli godt likt av alle jenter, uansett hvor fine de er og uansett hvordan jeg ser på dem. Man har jo (minst) fire forskjellige gir når det gjelder kjærlighet: Like, være betatt av, være forelsket i, elske. De to første kommer gjerne lett selv på avstand, og det er de to jeg opplever mest i denne fasen av livet...

Lenke til kommentar
Ah, jeg er forelsket som aldri før. :love:

Og jeg har bestemt meg for å gjøre noe med det i de nærmeste dagene, no matter what!  :D

5424292[/snapback]

 

Hehe.. forsiktig i svingen nå... vil helst isje at du bruker helgen til å "spamme" deppe tråden.. :)

5424349[/snapback]

 

Hvem har sagt jeg skal spamme :tease: ? Uansett, jeg har vært forsiktig nok, og det er jaggu meg på tide at jeg får gjort noe. Skjer det ikke noe, så skjer det ikke noe, men da har jeg iallefall prøvd. Og skjer det noe, så er jo det bare helt fantastisk :love:

 

God Natt :)

Lenke til kommentar
Hvem har sagt jeg skal spamme :tease: ? Uansett, jeg har vært forsiktig nok, og det er jaggu meg på tide at jeg får gjort noe. Skjer det ikke noe, så skjer det ikke noe, men da har jeg iallefall prøvd. Og skjer det noe, så er jo det bare helt fantastisk :love:

 

God Natt :)

5424465[/snapback]

 

For all del... ikke tolk meg feil. Når noe sånt som dette går riktig, alt klaffer. Kjærligheten stirrer deg rett i øynen. Spør du meg, så er det nettopp det livet handler om... kjærlighet. Akkurat no, e eg så "høy" på kjærlighet at isje bare meg men huset eg sitter i svever på en rosa sky :p

 

Kjærlighet e vakkert, go for it... det absolutt verdt det :D:love:

Endret av chills
Lenke til kommentar
For all del... ikke tolk meg feil. Når noe sånt som dette går riktig, alt klaffer. Kjærligheten stirrer deg rett i øynen. Spør du meg, så er det nettopp det livet handler om... kjærlighet. Akkurat no, e eg så "høy" på kjærlighet at isje bare meg men huset eg sitter i svever på en rosa sky :p

 

Kjærlighet e vakkert, go for it... det absolutt verdt det :D  :love:

5424536[/snapback]

Chills, noe jeg lurer utrolig på, hvis du har skrevet det før, så har jeg desverre unngått å lese det, men:

 

Hvordan gikk det til med deg og dama? Var det hun du traff på msn? eller var det en i klassen?

Lenke til kommentar
Om du er virkelig barsk, så går du bort til henne i storefri, legger armen din rundt henne og gir henne en skikkelig smask.

 

Du finner fort ut om hun er interessert. ;)

5429620[/snapback]

 

Støtter den fult ut... Hadde det ikke vært deilg å bare manne deg opp og tenke no eller aldri? Ikke noe mer undring og søvnløse netter..? Men krever sin mann noe slikt da ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...