Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det med dere som blir forelsket etter en liten stund? Har vært forelsket 2ganger i hele mitt liv og skjønner ikke hvordan folk flyr på skyer hele tiden. Er det ikke slitsomt uten like å være forelsket hele tiden?

5416746[/snapback]

Joda, men du vet..etter et par harde slag så slutter man jo å være så åpen og blir som alle andre som ikke "greier" å forelske seg..kanskje mest i tenårene man holder på å forelsker seg i alt og alle. Eller om man har seriøste problemer med å binde seg til en person og derfor flyr fra den ene til den andre fordi man "ikke kan hjelpe for det"..

 

Noen er forelsket i forelskelsen og da.. :roll:

Lenke til kommentar
Noen er forelsket i forelskelsen og da.. :roll:

5416805[/snapback]

 

Godt sagt :)

Jeg møtte en dame på en pub igår og vi fant tonen og fikk nummeret og fikk vite av noen veninner at hu hadde lyst til mer enn å bare gi meg nummeret, men når jeg er i vanlig balansegang så liker jeg ikke å rote med noen damer med en gang. Etter egen erfaring blir det aldri bra.

 

Forelsket? nei ,men jeg tror mange (her inne)sier at man er forelsket når man finne tonen med en av motsatt kjønn.

 

Når jeg er sur/såret/lei meg eller noe annet så blir moralen kastet på sjøen.. bokstavelig talt...

Lenke til kommentar
Hva er det med dere som blir forelsket etter en liten stund? Har vært forelsket 2ganger i hele mitt liv og skjønner ikke hvordan folk flyr på skyer hele tiden. Er det ikke slitsomt uten like å være forelsket hele tiden?

5416746[/snapback]

Det er absolutt ikke slitsomt, selv om ikke jeg heller skjønner de som har vært forelsket i alle guttene de har rotet/holdt på med. Nå har det gått 20 måneder, og jeg føler meg mer forelsket nå enn i starten av forholdet. Jeg kan våkne om natten og sitte og se på han i ti minutter før jeg legger meg til å sove igjen :love: CFD; alt handler om å finne en hvir forelskelsen bare fornyes og går over i sterkere former etterhvert som tiden går. Han har ikke sagt det enda, men tror det blir forlovelse om noen måneder. :D Hele livet har jeg følt meg helt tom og at ingen forstår meg, nå er det som om jeg har funnet min andre halvdel.

 

EDIT: Ugjengjeldt forelskelse derimot, DÉT er slitsomt!

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Vel, så er det kanskje noen av oss som er forelsket også da. Det er normalt det også, og det skjer med alle personer på denne jorden ;)

5417120[/snapback]

 

Jeg var forelsket i tidsrommet august -> desember.. Før jeg fant ut at jeg hadde forelsket meg i en jente som ikke fantes.. Det var nedtur det :(

 

Ikke misforstå meg.. noe av det mest deilige som finnes er å være forelsket også finner du ut at den andre personen også er litt forelsket i deg. Da går man rundt og jubler og klarer ikke å la være å smile.. Savner den følelsen :(

Lenke til kommentar
Ikke misforstå meg.. noe av det mest deilige som finnes er å være forelsket også finner du ut at den andre personen også er litt forelsket i deg. Da går man rundt og jubler og klarer ikke å la være å smile.. Savner den følelsen :(

5417267[/snapback]

 

Joda, det er sikkert en kjempedeilig følelse det. Men når motparten ikke gjengjelder det, og du blir usikker... Joda, da kan jeg med hånden på hjerte si at det blir et helsikes slit :(

Lenke til kommentar
Han har ikke sagt det enda, men tror det blir forlovelse om noen måneder.  :D Hele livet har jeg følt meg helt tom og at ingen forstår meg, nå er det som om jeg har funnet min andre halvdel.

 

EDIT: Ugjengjeldt forelskelse derimot, DÉT er slitsomt!

5417240[/snapback]

 

Hvor mange ganger har du ikke sagt at du har funnet din bedre halvdel for resten av livet? Har sett flere personer her på forumet som har funnet en de vil dele livet med ,men det går somregel aldri bra.

 

Som damen til en kamerat sa til meg for en stund siden: Det eneste som skiller vennskap og kjærestepar etter at forelskelsen er over er kos og sex. Jeg sa at det var noe mer ,men etter en relativt lang diskusjon så hadde hun faktisk rett.

 

All forelskelse er slitsomt.. Man kjører på høygir hele tiden.. Iallefall tilfellet for meg

Lenke til kommentar
Det e ikke spesielt gøy å vite at noen er forelsket i deg og at du ikke gjengjelder følelsene heller da.. hva gjør man lissom i en sånn situasjon? uten at det blir helt rart etterpå  :ermm:

5417305[/snapback]

I de tilfellene det har skjedd, har jeg fortalt rett ut at jeg ikke er forelsket i personen, men at vi fortsatt kan være venner hvis han fortsatt vil. Med noen har det gått, mens noen blir så sjalu at de bryter all kontakt. Synes det er bedre å være ærlig enn å la de gå der og håpe i evigheter på noe som aldri kommer til å skje. Det er i hvert fall slik jeg hadde foretrukket å bli behandlet :)

Lenke til kommentar
Det e ikke spesielt gøy å vite at noen er forelsket i deg og at du ikke gjengjelder følelsene heller da.. hva gjør man lissom i en sånn situasjon? uten at det blir helt rart etterpå  :ermm:

5417305[/snapback]

I de tilfellene det har skjedd, har jeg fortalt rett ut at jeg ikke er forelsket i personen, men at vi fortsatt kan være venner hvis han fortsatt vil. Med noen har det gått, mens noen blir så sjalu at de bryter all kontakt. Synes det er bedre å være ærlig enn å la de gå der og håpe i evigheter på noe som aldri kommer til å skje. Det er i hvert fall slik jeg hadde foretrukket å bli behandlet :)

5417322[/snapback]

Joda, men hvis de bare ikke har sagt noe før lissom. Merker at eg har en fyr i klassen som virker litt sånn forelsket. Søsteren min sa at han sitter og stirrer på meg :dontgetit: Kossen kan eg si at eg ikke e intresert uten å faktisk si det?

Lenke til kommentar
Hva er det med dere som blir forelsket etter en liten stund? Har vært forelsket 2ganger i hele mitt liv og skjønner ikke hvordan folk flyr på skyer hele tiden. Er det ikke slitsomt uten like å være forelsket hele tiden?

5416746[/snapback]

 

 

Jupps... eg e stupforelska i en jente... har aldri vært det før. Har hatt noen artige effekter på meg, gått ned i vekt, fått bedre prøveresultater på skolen, programmering går bedre, går mer ut, tja.. fått livsgnisten tilbake eg.. utrolig..

Har en grunn til eg kommer meg opp og ut om morran, det e kjærlighet.... damen :love:

Lenke til kommentar

Altså, om noen er forelsket i deg, er ikke det bare posetivt da? Hadde jeg fått vite at noen hadde vært det i meg, hadde jeg hoppet av lykke, selv om jeg ikke likte personen. Og jeg hadde aldri brutt kontakten med den personen.

 

Men ang. ditt problem, så er det vel ikke så mye å gjøre? Han bare stirrer på deg på skolen?(hvor gammel :ermm: ?) Snakker du veldig mye med han ellers?

Lenke til kommentar
Joda, men hvis de bare ikke har sagt noe før lissom. Merker at eg har en fyr i klassen som virker litt sånn forelsket. Søsteren min sa at han sitter og stirrer på meg  :dontgetit:  Kossen kan eg si at eg ikke e intresert uten å faktisk si det?

5417348[/snapback]

Snakk med venninnene dine rett foran han om en heit gutt i parallellklassen f.eks. Hvis du skal gjøre det ekstra gjennomført kan du si "eeelsker blondt hår", hvis fyren som liker deg har brunt hår og omvendt. ;) Men jeg synes sånt er teit, må da være lov til å stirre litt på folk man synes er fine uten at man skal være forelsket av den grunn?

Lenke til kommentar
Altså, om noen er forelsket i deg, er ikke det bare posetivt da? Hadde jeg fått vite at noen hadde vært det i meg, hadde jeg hoppet av lykke, selv om jeg ikke likte personen. Og jeg hadde aldri brutt kontakten med den personen.

 

Men ang. ditt problem, så er det vel ikke så mye å gjøre? Han bare stirrer på deg på skolen?(hvor gammel :ermm: ?) Snakker du veldig mye med han ellers?

5417382[/snapback]

Går grunnkurs..han e vel 16-17. Det e ikke sånn syk stirring, men han ser veldig mye på meg lissom..og i gymmen så prøver han alltid å få litt "Kontakt". Har nettopp slått opp med kjæresten min og e ikke intresert i noe nytt forhold..og han e absolutt ikke min type. Det e bare det at han e med i hovedgjengen i klassen. Og hvis eg e "slem" med han så kommer hele klassen til å hate meg eller fryse meg ut..

 

Han e veldig grei då..sikkert en kjekk venn, men ekstremt umoden og..jah..ikke tiltrukket av han i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...