Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nu er jeg singel igjen, egentlig det var ikke mye som skjedde mellom oss... Men hu e sååå teit ... dumme meg, skjønner ikke hvorfor jeg egentlig snakka med ho...

Ei UKE siden jeg spurte om hun var singel, hun sa - "Ja", idag sier hun at hun har kjæreste! "Hva faen" - sa jeg? Du sa at du ER jo ledig!" "Ja.. det var jo for to måneder siden" sa hun... " "Haha! Hade hade løkke til!" - sa jeg. Hater når jenter leker med kjærlighet! Det var jo rein leking!

Hun lyger og jeg vet det, hun har ingen! Og hele skolen vet det! Men hun så på meg og løyg rett i øyene mine! Dæven hun sak reis..jaja hele skole allerede vet hvor hun skal reise. Men uansett så var hun ikke så deilig, syns jeg iveltfor, ville bare se hva som skjer videre.

Tror at jeg treffer aldri "den rette" dame! Med god presonlighet, følelser, "vakkerhet", og slik jeg vil ha henne. :S

 

ps. tror at jeg skal bare vær forelsket i Mira Craig :love:

kem som veit, kanskje en dag......

Endret av << Alex >>
Lenke til kommentar
Nu er jeg singel igjen, egentlig det var ikke mye som skjedde mellom oss... Men hu e sååå  teit ... dumme meg, skjønner ikke hvorfor jeg egentlig snakka med ho...

Ei UKE siden jeg spurte om hun var singel, hun sa - "Ja", idag sier hun at hun har kjæreste! "Hva faen" - sa jeg? Du sa at du ER jo ledig!" "Ja.. det var jo for to måneder siden" sa hun... " "Haha! Hade hade løkke til!" - sa jeg. Hater når jenter leker med kjærlighet! Det var jo rein leking!

Hun lyger og jeg vet det, hun har ingen! Og hele skolen vet det! Men hun så på meg og løyg rett i øyene mine! Dæven hun sak reis..jaja hele skole allerede vet hvor hun skal reise. Men uansett så var hun ikke så deilig, syns jeg iveltfor, ville bare se hva som skjer videre.

Tror at jeg treffer aldri "den rette" dame! Med god presonlighet, følelser, "vakkerhet", og slik jeg vil ha henne. :S

 

ps. tror at jeg skal bare vær forelsket i Mira Craig  :love:

kem som veit, kanskje en dag......

5394858[/snapback]

 

Du kan ta imot Mira neste gang hun hopper :tease:

 

Nei, fra spøk til alvor, dama er en jævla drittsekk.... Hat henne... Er du veldig glad i henne sånn egentlig?

 

Og ikke vær sint på deg selv fordi du ikke har forsøkt å prate med henne, det er det DUMMESTE du kan gjøre, for da blir du bare lei deg. Tenk at hun ikke har noe på gang, det har hun antakelig ikke... hun er bare frustrert fordi hun ikke vet helt hva du føler, så hun vil provosere det frem. Men hvis du føler noe spesielt for henne og dere egentlig har noe på gang, så bør du fortelle det så fort som mulig... Toget går alltid, og det kan gå raskere enn du tror.

Lenke til kommentar
Hehe. Ikke gidd det der da, <<Alex>>. Det er å synke ned til hennes nivå.

5396105[/snapback]

Hva da? Å tilbe en kjendis er ikke noe sånt som det hun gjorde... Skjønner ikke jenter...

5396152[/snapback]

 

hun?

5396184[/snapback]

:!: Nå blir det en del misforståelser, og jeg tror kanskje jeg var den som misforstod mest.. Trodde darkness| mente det var å synke ned til hennes nivå å tilbe Mira Craig...

 

Men uansett, ikke kall henne stygg bare fordi hun *kanskje* ikke er interessert i mer med deg...

Lenke til kommentar
Hehe. Ikke gidd det der da, <<Alex>>. Det er å synke ned til hennes nivå.

5396105[/snapback]

Hva da? Å tilbe en kjendis er ikke noe sånt som det hun gjorde... Skjønner ikke jenter...

5396152[/snapback]

 

hun?

5396184[/snapback]

:!: Nå blir det en del misforståelser, og jeg tror kanskje jeg var den som misforstod mest.. Trodde darkness| mente det var å synke ned til hennes nivå å tilbe Mira Craig...

 

Men uansett, ikke kall henne stygg bare fordi hun *kanskje* ikke er interessert i mer med deg...

5396212[/snapback]

 

Ser ut at du har misfortått alt. Jeg syns at den jente som e nettop slå opp med er stygg og teit og feit osv.

Men hun Mira Craig er den jeg er forelsket i! Og gjør ikke noe om at hun er en kjendis.

Lenke til kommentar
Ser ut at du har misfortått alt. Jeg syns at den jente som e  nettop slå opp med er stygg og teit og feit osv.

Men hun Mira Craig er den jeg er forelsket i! Og gjør ikke noe om at hun er en kjendis.

5396225[/snapback]

Jeg elsker deg, Alex :p Du gjør dette så lett... Men greit at hun var sånn når du ikke vil ha henne da.. :D Kjør på med Mira Craig!

Lenke til kommentar
Ser ut at du har misfortått alt. Jeg syns at den jente som e  nettop slå opp med er stygg og teit og feit osv.

Men hun Mira Craig er den jeg er forelsket i! Og gjør ikke noe om at hun er en kjendis.

5396225[/snapback]

Jeg elsker deg, Alex :p Du gjør dette så lett... Men greit at hun var sånn når du ikke vil ha henne da.. :D Kjør på med Mira Craig!

5396237[/snapback]

 

:D

Endret av << Alex >>
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...