Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klining er egentlig skikkelig digg. Men utrolig vanskelig når du vet at moren til kjæresten din står og ser på deg med mordblikk bak ryggen din.

6105109[/snapback]

Oi, hva er det med foreldre? har vel vært i den aldren de også. Kanskje du bare burde droppe å kline når hun er i nærheten..

Lenke til kommentar
Oi, hva er det med foreldre? har vel vært i den aldren de også. Kanskje du bare burde droppe å kline når hun er i nærheten..

6105118[/snapback]

Vel, når kjæresten min står og ser opp på meg med store pene blå øyne og sier "gi meg et kyss", har jeg egentlig ikke noe valg. Spesielt ikke når hun stapper tunga langt ned i halsen på meg. Og det plager meg vel egentlig ikke heller.

 

Men det allerverste var i går. Vi satt i bilen mens moren hennes var inne og handlet og jeg holdt på en måte litt igjen med klininga fordi jeg tenkte det ikke var så populært for moren når hun kom tilbake. Men så satt vi der i ti minutter og jeg blei lei, og akkurat da vi begynte å kysse sto moren utenfor bilen og dunket febrilsk på vinduet med et "kom deg til helvete vekk fra leppene og tungen til dattern min, ellers spiser jeg nyrene dine" blikk. Så gikk moren inn i bilen, snudde seg og så skikkelig stygt på meg.

Lenke til kommentar
Oi, hva er det med foreldre? har vel vært i den aldren de også. Kanskje du bare burde droppe å kline når hun er i nærheten..

6105118[/snapback]

Vel, når kjæresten min står og ser opp på meg med store pene blå øyne og sier "gi meg et kyss", har jeg egentlig ikke noe valg. Spesielt ikke når hun stapper tunga langt ned i halsen på meg. Og det plager meg vel egentlig ikke heller.

 

Men det allerverste var i går. Vi satt i bilen mens moren hennes var inne og handlet og jeg holdt på en måte litt igjen med klininga fordi jeg tenkte det ikke var så populært for moren når hun kom tilbake. Men så satt vi der i ti minutter og jeg blei lei, og akkurat da vi begynte å kysse sto moren utenfor bilen og dunket febrilsk på vinduet med et "kom deg til helvete vekk fra leppene og tungen til dattern min, ellers spiser jeg nyrene dine" blikk. Så gikk moren inn i bilen, snudde seg og så skikkelig stygt på meg.

6105236[/snapback]

 

Hvor gamle er dere egentlig? Hadde jeg vært i din situasjon ville jeg spurt henne rett ut hvorfor hun ser stygt på deg når du kliner med dattera hennes.

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært i din situasjon ville jeg spurt henne rett ut hvorfor hun ser stygt på deg når du kliner med dattera hennes.

6106388[/snapback]

Vel, så tøff er jeg ikke!

 

Neida, enkelt og greit har jeg funnet ut at om jeg gjør dette, så kommer hu mest sansynelig til å misslike meg ganske så sterkt. Og vel, jeg er ofte litt avhening av hennes godvilje for at jeg skal få truffet dama mi, uten at jeg skal måtte gå i 1time langs en motorvei. Så jeg tar ikke sjansen ;)

Lenke til kommentar
Og vel, jeg er ofte litt avhening av hennes godvilje for at jeg skal få truffet dama mi, uten at jeg skal måtte gå i 1time langs en motorvei. Så jeg tar ikke sjansen  ;)

6107777[/snapback]

Kollektivtrafikk? Forøvrig helt enig med Feh.. Hvis du prater med henne og får henne til å innse hvor latterlig det er det hun holder på med, slutter hun etterhvert.

Lenke til kommentar

Vi er ofte bare sammen i helgene dessverre, fordi hun trener 5dager i uka og det sammen gjør jeg. Og da jeg ofte er hos henne på søndager og hun hos med på lørdagene, så blir kolektivtrafikken(da buss) et problem. På den strekningen går det i følge kjæresten min bare buss 2 ganger om dagen på søndagene.

Så jeg er nok avhening av godviljen til "svigermor"..

Lenke til kommentar

-Nyhus-, jeg føler med deg! Kan umulig være godt å måtte leve i uvisshet om at svigermor muligens hater å se dere ungdommer kline etc etc - jeg hadde det også slik etter at jeg hadde presentert dama for foreldrene mine.

 

Men neida, mamma var så positiv og fortalte om en episode som utspilte seg for 35 år siden... :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...