Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Nåvel.. Litt av en post, det der :p

 

Men tilbake til saken. Det har alltid funket fint å være seg selv, har det ikke? Mitt inntrykk av saken er at du prøver deg fram, men ender opp med det samme hver gang - kun et venne-forhold. Har du noen gang gitt uttrykk for hva du føler?

 

Av og til venter jentene bare på at gutten (i dette tilfellet, deg) skal ta det første skrittet.

 

Det anbefales sterkt at jenta er edru når du skal skride til verks... Er hun ikke det, risikerer du at hun har glemt hele greia neste morgen :)

 

Edit: Jeg gikk fram med denne framgangsmåten, og jeg fikk napp med en gang. Nå har jeg vært sammen med henne i snart ett år og tre måneder :)

 

Edit 2: Etter å ha lest gjennom innlegget ditt for andre gang, la jeg merke til at du

... prøver å få til nærkontakt helt i starten slik at de får en liten følelse av hvordan jeg kan være som kjæreste.
Det kan faktisk skremme dem bort.... Endret av PhoboS87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nåvel.. Litt av en post, det der  :p

 

Men tilbake til saken. Det har alltid funket fint å være seg selv, har det ikke? Mitt inntrykk av saken er at du prøver deg fram, men ender opp med det samme hver gang - kun et venne-forhold. Har du noen gang gitt uttrykk for hva du føler?

 

Av og til venter jentene bare på at gutten (i dette tilfellet, deg) skal ta det første skrittet.

 

Det anbefales sterkt at jenta er edru når du skal skride til verks... Er hun ikke det, risikerer du at hun har glemt hele greia neste morgen  :)

 

Edit: Jeg gikk fram med denne framgangsmåten, og jeg fikk napp med en gang. Nå har jeg vært sammen med henne i snart ett år og tre måneder  :)

 

Edit 2: Etter å ha lest gjennom innlegget ditt for andre gang, la jeg merke til at du

... prøver å få til nærkontakt helt i starten slik at de får en liten følelse av hvordan jeg kan være som kjæreste.
Det kan faktisk skremme dem bort....

6125483[/snapback]

 

Det var en jente jeg TRODDE var intressert og så bare spurte jeg rett ut "Liker du meg?" og da nekta ho å svare, men så tilslutt sa ho at ho likte meg som en venn bare :roll:

 

Jeg trodde ho likte meg fordi ho ringte meg hver eneste dag og spurte om vi skulle finne på noe. Sååå morro er det da vel ikke å være sammen med meg, så derfor tenkte jeg det. Men neida, ho likte bestekameraten min som hadde slått opp med ho for over ett år siden. Og etter denne dagen har ho ikke ringt meg i det heletatt :hmm:

Lenke til kommentar
Det skjer rett og slett bare ting i fylla. Eller når jentene er fulle da. Forrige helg var det en utrolig deilig dame som kom bort til meg og var ganske så full og klarte ikke stå oppreist, så jeg hjalp henne ved at hun lente seg inntil meg. Jeg syns hun var så søt så jeg kilte henne på nesa med min egen nese (Hvis dere skjønner.. Litt sånn typisk romantisk film shitt, men uansett...), så tittet hun på meg 2 sekunder og så plutselig stod vi der å råklinte. Denne jenta var egentlig lesbisk fant jeg ut seinere :p

6125098[/snapback]

Thats the way to go :thumbup::p

Lenke til kommentar
Det var en jente jeg TRODDE var intressert og så bare spurte jeg rett ut "Liker du meg?" og da nekta ho å svare, men så tilslutt sa ho at ho likte meg som en venn bare  :roll:

6125734[/snapback]

 

Jeg tror du har misforstått det litt... Å ta det første skrittet innebærer noe á la:

Gutt: Vet du hva, jeg liker deg :blush:

Jente: Åååååååh.... :love:

 

Aldri gjør noe slikt som dette:

Gutt: Liker du meg? :dribble:

Jente: Nei?

 

:tease:

 

Disse eksemplene er dog kraftig forenklet - det er mye vanskeligere i virkeligheten. Slet med frynsete nerver både før og etter at jeg innrømte overfor kjæresten at jeg hadde falt for henne.

Endret av PhoboS87
Lenke til kommentar
Gutt: Liker du meg? :dribble:

Jente: Nei?

 

:tease:

 

6125930[/snapback]

 

For den rette stemningen skal kommunikasjonen gå via sms eller helst en liten lapp som brettes møysommelig sammen før den kastes i retning av ei jente. Det er ikke så farlig hvem som finner den, så lenge personen har mer enn to penetrerbare kroppsåpninger. Ah, ungdomskolen :hearties:

Lenke til kommentar
Syns hun var så søt så jeg kilte henne på nesa med min egen nese (Hvis dere skjønner.. Litt sånn typisk romantisk film shitt, men uansett...), så tittet hun på meg 2 sekunder og så plutselig stod vi der å råklinte. Denne jenta var egentlig lesbisk fant jeg ut seinere :p

6125098[/snapback]

 

Been there, done that...

Lenke til kommentar
Det var en jente jeg TRODDE var intressert og så bare spurte jeg rett ut "Liker du meg?" og da nekta ho å svare, men så tilslutt sa ho at ho likte meg som en venn bare  :roll:

6125734[/snapback]

 

Jeg tror du har misforstått det litt... Å ta det første skrittet innebærer noe á la:

Gutt: Vet du hva, jeg liker deg :blush:

Jente: Åååååååh.... :love:

 

Aldri gjør noe slikt som dette:

Gutt: Liker du meg? :dribble:

Jente: Nei?

 

:tease:

 

Disse eksemplene er dog kraftig forenklet - det er mye vanskeligere i virkeligheten. Slet med frynsete nerver både før og etter at jeg innrømte overfor kjæresten at jeg hadde falt for henne.

6125930[/snapback]

 

Jeg sa sånn her når jeg var drita: "Jeg liker deg... Men liker du meg?"

 

Funka ikke :(

Lenke til kommentar

Ja, selvfølgelig.

 

Det er en fordel å være edru - førsteinntrykket forsterkes. Ei jente (som kanskje er edru) tar nok ikke en drita gutt seriøst. Dessuten er man i mye bedre stand til å kunne uttrykke hva man mener og føler når man ikke er på drua.

 

Det er mulig at visse folk blir mer emosjonelle når de er fulle, men det hjelper ikke.

 

Ordene blir mer velvalgte og gjennomtenkte, og sjansen for å lykkes blir dermed større enn om du var full. Muligheten for å sjarmere jenta er også større - er man full blir det mer ... klåing. Mener jeg da.

 

Og til slutt: vær kostbar! Jenter liker slikt!

 

Det må også nevnes at jeg snakker av erfaring :)

Lenke til kommentar

Generelt.

 

Hvorfor skal en gjøre ditten og datten og oppføre seg som en er i et skuespill?

 

Vær deg selv. (Skjønner ikke at dette er en selvfølge for folk.) Det er jo DEG hun skal like? Ingen vits å dra et idiotisk skuespill da, med mindre du vil at hun skal like en skuespill-karakter...

 

:shrug:

Lenke til kommentar
Generelt.

 

Hvorfor skal en gjøre ditten og datten og oppføre seg som en er i et skuespill?

 

Vær deg selv. (Skjønner ikke at dette er en selvfølge for folk.)

 

:shrug:

6127243[/snapback]

Selvfølgelig er det best å være seg selv! Men mange opplever sikkert at det er vanskelig i en setting der de prater med en jente de kanskje nettopp har møtt, jeg har det iallefall slik, jeg vet ikke helt hva jeg skal si...

Lenke til kommentar
Generelt.

 

Hvorfor skal en gjøre ditten og datten og oppføre seg som en er i et skuespill?

 

Vær deg selv. (Skjønner ikke at dette er en selvfølge for folk.) Det er jo DEG hun skal like? Ingen vits å dra et idiotisk skuespill da, med mindre du vil at hun skal like en skuespill-karakter...

 

:shrug:

6127243[/snapback]

 

Det hanlder jo ikke om å "være en annen" eller å spille et "skuespill". Det handler om å forbedre seg selv, bli mer sosial når det gjelder jenter og vite hva de liker og vil prate om, hva de vil høre osv.

Lenke til kommentar
Det hanlder jo ikke om å "være en annen" eller å spille et "skuespill". Det handler om å forbedre seg selv, bli mer sosial når det gjelder jenter og vite hva de liker og vil prate om, hva de vil høre osv.

6127506[/snapback]

Skuespill.

 

Å si hva du tror de vil høre i steden for å si det du ellers ville sagt er skuespill. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...