Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Jeg er kanskje dust, men det minste problemet som finnes er å få seg et ligg. Dere vil vel ha en fast kjæreste resten av livet, enda dere fortsatt er unge.

 

Gå på byen edru og flørt med mindre pene jenter som har dårlig selvtillit og er desperate.

6095049[/snapback]

Minner meg om en episode en kompis hadde på russetreffet...

De var to stykker som delte et telt, han ene fra Lillehammer og han andre fra Oslo elns. (Lillehammer treffet btw.) han fra oslo greide ikke å få seg noe, og sier til han fra lillehammer at han skal finne to høner som de kan ha med inn i teltet. De var også begge to drita. Men han går rundt, og prøver seg på noen fine damer, men får nei på nei på nei. Og til slutt blir han så lei at han finner de to styggeste jentene på hele treffet, og de var stygge! og prøver å få med seg de inn i teltet, men der blir han totalt avvist!

og han gikk å la seg :p

Jeg må også legge til at begge to ofte pleier å få seg med fine damer :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg var sammen med en gutt, men jeg slo opp, var ikke så veldig interessert. Nå er interessen kommet tilbake.. Men jeg vet ikke, ser ut som om han har moved on, så jeg må vel gjøre det samme.

 

 

:cry: Men han sender meg meldinger og sånn da, er det et tegn på.. hvaforno?

 

 

:cry:

Lenke til kommentar
Hvor langt tid det går før man vet man elsker en person, er vel ganske indivinduelt. Personlig synes jeg 1 år er veldig lenge å gå. Har noen opplevd at man først elsker en person etter 1 år? For meg høres det ganske så unsannsynlig at man begynner å elske noen sånn helt plutselig etter så lang tid. Jeg visste det sikkert etter et par måneder sammen med min kjære.

6086537[/snapback]

 

jeg visste det sikkert etter en time :love:

ble vettskremt, aldri opplevd noe sånn før :blush:

Lenke til kommentar
Jeg har lært av personer jeg ser opp til, ja..

 

Jeg ser på personighet når jeg er ute etter kjæreste men ikke et knull for helve***, hull er hull

6096656[/snapback]

 

Uten å trekke inn alder osv. Men hva faen er galt med deg? " Et knull er et knull" "hull er hull". Når man ligger med ei jente(eller gutt) så skal det være følelser i det. Er så piss lei av gutter som har denne innstillingen at jeg tror jeg spyr.

 

Dere kan lure på hvorfor jeg er jomfru, men det får faen meg være grensen der jeg sier "hull er hull".

Lenke til kommentar

Folk kan jo følge "hull er hull"-filosofien uten at du trenger verken følge eller bruke den. (Men jeg er strengt tatt litt enig med deg og... men folk må få gjøre det de vil. Enn så teit det ifra mitt sysnspunkt er...)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Hadde færre hatt en så kynisk oppfatning av sex så hadde kanskje færre blitt voldtatt. Vel, til en viss grad. Sex er blitt for..jeg vet ikke helt, men det er nok ikke det sammen som det en gang var. Det er som om det ikke betyr noe lengre, det er bare noe man benytter seg av for en liten stunds nytelse. Mennesker med følelser blir tråkket ned og brukt for å dekke et "behov".

 

Når begynte man å knulle istedet for å elske?..bleh..kanskje det aldri har vært slik. Men jeg skulle likevel ønske at det betydde mer enn det gjør i dag. For meg gjør det i hvert fall det.

Lenke til kommentar
Hadde færre hatt en så kynisk oppfatning av sex så hadde kanskje færre blitt voldtatt.

Hvis jeg ikke tar feil så handler voldtekt i større grad om å nedverdigere en person enn om sex.

6097719[/snapback]

Joh, sikkert i mange tilfeller. Men for en del så handler det vel bare om å få seg noe?voldtekt er en forholdsvis lett metode. Spesielt i Norge hvor ca alle voldtektssaker blir henlagt eller man får en bot..

Lenke til kommentar
Jeg har lært av personer jeg ser opp til, ja..

 

Jeg ser på personighet når jeg er ute etter kjæreste men ikke et knull for helve***, hull er hull

6096656[/snapback]

 

Uten å trekke inn alder osv. Men hva faen er galt med deg? " Et knull er et knull" "hull er hull". Når man ligger med ei jente(eller gutt) så skal det være følelser i det. Er så piss lei av gutter som har denne innstillingen at jeg tror jeg spyr.

 

Dere kan lure på hvorfor jeg er jomfru, men det får faen meg være grensen der jeg sier "hull er hull".

6097498[/snapback]

Hvem har sagt det skal være følelser inni bildet? Hvorfor MÅ det være slik? Greit nok, jeg er jomfru osv., men jeg fatter faktisk såpass som at det er noe som heter selvbilde og at sex har en tendens til å booste opp den litt. Dessuten må da folk ha lov til å gjøre som de vil. Som sagt, det booster selvtilliten en del, det er nok i seg selv. Selv om det er en "one night" så får man litt tro på at man faktisk kan finne seg noen en eller annen gang ...

 

Er så utrolig lei av at folk plasserer sex oppå en pidestall som om det skulle vært verdens mest fantastiske ting. Faen heller, det finnes mange ting som er bedre enn et ligg (og det sier jeg før jeg faktisk har gjort det ...).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...