Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøver å få min utkårede til å barbere seg oftere.

5556297[/snapback]

Sliter med samme problemet. :hrm:

5556306[/snapback]

WTF LARS? jeg kan ikke noe for at jeg har skjeggvekst for faen :cry:

5556659[/snapback]

 

Nei, men du kan sikkert slutte å være så egoistisk, og barbere deg oftere. Stakkars Lars.

Lenke til kommentar

Dating tips av Sir Winston

 

Frykt for å snakke med jenter:

 

Her er 3 ting noen menn burde vite for å ikke være redd for å snakke med jenter:

 

Nr. 1: Du trenger deg ikke på henne. Hun syns ikke det er frekt av deg å snakke til henne, hun er smigret på ett sett. Med mindre hun er uvitende om hvordan verden fungerer. Hun innser at du tar det første skrittet fordi du er en mann og hun er en kvinne, det er slik greia fungerer.

 

Rundt 5 av 10 kvinner du går bort til og snakker med, kommer til å være åpne for en samtale med deg. Det er ikke tull. Du ødelegger alt og kanskje du er kjedelig for henne, er en turn-off, tiltrekker deg dem ikke, begeistrer dem ikke osv. Men det kan jeg snakke om senere.

 

Nr. 2: Om det skjer noe negativt, eller du blir avvist, har det ingenting med deg som person, eller din evne til å tiltrekke kvinner å gjøre.

 

Det er bare 1 jente. Hun kontrollerer ikke hva alle de andre jentene tenker om deg. Om det var slik, tenk på de utallige avvisningene jeg har hatt for å bli god på dette, da ville det betydd at alle jenter hater meg.

 

Nr. 3: Uansett om du har fått den værste avvisningen noen sinne, hun mobbet deg, kalte deg stygge ord og lo av deg. Så er du fortsatt i stand til å gå tilbake til hjemmet ditt på slutten av kvelden, i stand til å se, høre, smake, lukte og føle. Du kan begynne å le igjen, spise, drikke. INGENTING har forandret seg EGENTLIG. Så dropp den ego greia deres.

 

Hvis du ikke tør å tape, kan du aldri vinne. I uansett sport, i hvilket som helst spill er dette alltid sant. Høy selvtillit er en veldig bra ting å ha. Å forvente 100% suksees og ha et skjørt, lett skadet ego , kommer ikke til å hjelpe når du skal snakke med andre mennesker. Mennesker er varierte og er alle forskjellige, gode dager, dårlige dager, forskjellige personligheter.

 

Noen i familien til jenta har kanskje nettopp dødd, hun er kanskje lesbisk; hun liker kanskje bare ikke den typen du er, det er BARE HENNE, ikke deg det er noe med isåfall.

 

Vit hva du skal gjøre. Tenk litt på hva du skal si, hvordan du skal være, hvordan du skal oppføre deg. Det hjelper mye selvfølgelig. Jeg kan skrive litt nermere om dette senere.

 

De 3 tingene, enkle som de er burde være alt du trenger for å overvinne frykten. Det er tross alt bare du som kan gjøre noe med frykten din. Det er som en annen har nevt tidligere her; Det handler om å endre måten du tenker på.

 

Hvis ikke, er det 3 enkle triks du kan bruke for å overvinne enhver frykt for en jente:

 

Triks 1: Lettest av alt. Drikk deg full på en bar/fest/klubb, lag deg et mål om å snakke med 25 jenter du ikke kjenner. Alkoholen burde hjelpe deg med å løsne opp litt.

 

Triks 2: Du og kameratene dine lager et veddemål med penger om hvem som klarer å snakke med flest jenter iløpet av kvelden. Den som snakker med minst jenter betaler de andre.

 

Triks 3: Ikke ronk i det heletatt før du har snakket med 25 jenter totalt. Hvis du har frykten når du er edru burde du kanskje høre på dette tipset også for å snakke med jenter når du er edru og er på andre steder enn på en bar osv.

 

Greia med dette er at når du ikke ronker så får du større sexlyst noe som hjelper deg med å møte kvinner.

 

Måtte bare skrive et lite bidrag til denne kjærlighets topicen :)

Neste gang jeg ikke har noe bedre å gjøre kan jeg skrive litt nærmere på det å tiltrekke jenter, hva man kan snakke om, humor, holdning, karakter og utseende osv.

Lenke til kommentar
vil bare si at å ronke før du snakker med ei jente, gjør sånn at du ikke tenker like mye på sex, som igjen gjør det lettere å prate om alt mulig.

ikke bare tenke på å ha sex med henne :thumbup:

5578709[/snapback]

 

Hvis man tenker naturlig på dette, så er det ikke noe galt i å finne seg en jente KUN for å ha sex (Det er jo faktiskt derfor det finnes et annet kjønn for at vi skal ha sex, sånn EGENTLIG). Jenter vil dessuten ha det like mye som gutter vil, selvom det ikke virker sånn.

 

Det jeg mente med å ikke runke, er at det kanskje går opp for deg hvor mye du egentlig vil ha en kjæreste, og kanskje gjør en ekstra god innsats. Hvis dere har sett "Alle elsker Mary", så ser du jo han får et tips om å runke før han møter denne jenta :p Så spruter han og finner ikke ut hvor dette landet, så ringer Mary på døren og ser han har denne slimkladden hengendes i øret, og hun tror det er hårgele og tar det i håret sitt, så luggen hennes står rett opp resten av kvelden :!: Dette er bare en film og jeg har prøvd å runke før jeg møter jenter før, men det eneste det som skjer er at jeg blir "myk" og ikke mann. Man frigjør på en måte masse testosteron.

 

REDIGERT: At man frigjør masse "testosteron" er ikke positivt. Det er en grunn til at kvinner liker menn og ikke kvinner, nettopp fordi de er mandige. Slik er det i naturen også i veldig mange arter, den sterkeste som vinner, får parre seg med jenta.

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
ok, jeg overgir meg :p

men det er lettere å skaffe seg dame uten å innlede samtalen med:" du var fin. skal vi ha vill sex rundt hjørnet her borte". :D

 

men er jo jenter som går på den å :D

5578852[/snapback]

 

Hehe :p Selvfølgelig skal man ikke si slikt, men siden det er snakk om frykt for jenter, så vil kanskje noen ta seg sammen og ha mot nok til å gå bort til en jente man vil snakke med.

Lenke til kommentar

ja, det er sant.

hakke no dame nå, er 16, men jeg har det helt fint nå jeg :)

snakker jo med fler, men ekke sammen med non.

vet jo at noen har det problemet, at noen nesten begynner å stamme når de prater med jenter, men skjønner ikke hvorfor...

de biter jo ikke...

 

synes det litt greit akkurat nå....er så mye drit med skole og sånn....

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...