Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Intel 335-serie SSD 180GB

Samsung 840 EVO SSD 256GB

Intel 530-serie SSD 240GB

Samsung 840 PRO SSD 256GB

Intel 520-serie SSD 240GB

 

 

Intel 335-serie har vell den mest stabile og habile kontrolleren, mens Samsung 840 PRO har den beste kombinasjonen av ytelse og stabilitet, mens Samsung 840 EVO gir mest for pengene men yter ikke like bra, mens både Intel 520 og Intel 530 er sett på som bunnsolide og stabile de også men har ikke like høy ytelse som 840 Pro.

Lenke til kommentar

Samsung sine SSDer er vel kjent for å være mest stabile. Intel sine er også ganske bra, men det har vært litt trøbbel med noen modeller. Jeg ville gått for 840 EVO 250GB. Rask, stabil og fin pris. Høyden er også på bare 6.8mm, så den passer i nesten alle maskiner som er oppgraderbare.

Lenke til kommentar

Skal passe den ja, i verste fall kan du benytte deg av angrefristen. Komplett har 45 dager. Det kan dog hende at den er litt for lav i høyden, men det fikser man ved å støtte den opp med noe. Den er akkurat like bra som 250GB-versjonen. :)

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

Kjører Mavericks GM nå på min 15" rMBP. Helt fantastisk smooth, spesielt på de stedene det pleide å være litt laggy før som på Facebook på Safari, noen apps som lagget litt som Tweetbot, og føler også at alt er mer clean (Calendar, Notes som på iOS osv.). Maps er også fint å ha, sammen med iBooks. Loving it!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjører Mavericks GM nå på min 15" rMBP. Helt fantastisk smooth, spesielt på de stedene det pleide å være litt laggy før som på Facebook på Safari, noen apps som lagget litt som Tweetbot, og føler også at alt er mer clean (Calendar, Notes som på iOS osv.). Maps er også fint å ha, sammen med iBooks. Loving it!

Vet du når Mavericks kommer ut for vanlige folk??

Lenke til kommentar

Har nettopp bestilt meg en 13" Air og dermed gått over til "the dark side" :) Skifter igrunnen fra "PC" til Mac fordi det ikke fantes noen maskiner med de tekniske spesifikasjonene jeg ville ha og som i tillegg hadde den byggekvaliteten og batteritiden jeg var ute etter. Gleder meg til å prøve ut maskinen før og etter Mavericks og se forskjellen på batteritiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter litt lesing på diverse fora på nett virker det som om Mavericks kan by på alt fra 30 minutter til ca 2 timer ekstra batteritid i forhold til Moutain Lion. Clean install vs upgrade skal visstnok være rimelig likegyldig med mindre man har maskinen full av apper og gammel rask man ikke har rørt på månedsvis.

Lenke til kommentar

Fordi MSI står for Microsoft Installer?

Hvilket program prøver du å innstallere?

 

Edit: whoops, så nå plutselig at det ikke stod "ikke" i den setningen. Hmm, ja hvorfor får du kjørt en .msi fil?

Åpner du filen med "The Unarchiver" f.eks, når du sier du får kjørt den?

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...