Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

Hvordan lager man en gjeste konto som kun har tilgang til én mappe? Det skal være en konto som venner kan logge inn på men som ikke gir tilgang til noe annet enn den ene mappen. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er Power sitt tilbud noe å slå til på? "Nyeste MacBook air" skriver de; hvor ny er ny? Litt ute når et kommer til Mac om dagen, så aner liksom ikke helt om det er noe å anbefale dama eller ikke, den gunstige prisen (7,5k) til tross.

 

Vil liksom ha noe som holder seg litt, og er litt redd pros. blir en flaskehals. Tanker?

Lenke til kommentar

Er Power sitt tilbud noe å slå til på? "Nyeste MacBook air" skriver de; hvor ny er ny? Litt ute når et kommer til Mac om dagen, så aner liksom ikke helt om det er noe å anbefale dama eller ikke, den gunstige prisen (7,5k) til tross.

 

Vil liksom ha noe som holder seg litt, og er litt redd pros. blir en flaskehals. Tanker?

 

 

"Nyeste Macbook Air" kan egentlig oversettes til "Macbook Air fra mars 2015". 

 

Det eneste som har skjedd siden den gang er at den i dag leveres med 8GB RAM som standard i forhold til 4GB som var standard for 2 år siden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest bruker-293283

Kaby lake oppgradering til Macbook og Macbook pro i dag, men ser ut til at apple har skrudd opp prisen? Standarkonfiguarsjonen på begge maskinene koster nå 14990,-  :eek:

Lenke til kommentar

Disse prisene begynner å bli helt sinnsyke. Kjøpte en MacBook Pro med touch bar selv i høst, og det er seriøst den værste MacBooken jeg har hatt. Inn og ut av verkstedet i hele vinter og enda har jeg problemer med USB-C inngangene og bluetooth på maskinen.

 

Neste gang jeg skal kjøpe ny, går det nok mot et annet merke dessverre. Selv om jeg ikke liker de andre OSene. Men prisene for MacBooks begynner å bli alt for drøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...