Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

--

Shady.

 

Hvorfor legge ut på finn og selge med tap om man bare kan tusle tilbake til butikken og få penga tilbake?

 

Jeg som har satt opp annonsen.

Kjøpt med Lefdal bursdagsrabatt på 20%, og ønsker nå å selge med bittelitt profit til jula.

Hvis den ikke blir solgt blir den selvfølgelig levert tilbake.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt min Macbook Pro 13 uten touch bar i tre dager nå. Forstår ikke at folk har batteriproblemer, for denne holder jo utrolig bra. Tok ut lader kl 8 på morgenen, brukte maskinen til noen timer surfing, en time med Spotify og et par timer YouTube, og fremdeles er det godt over 50% igjen.

 

Håper det ordner seg for de med problemer. Regner med at det rettes opp i en update av software.

Lenke til kommentar

Selv etter et par år på MBA høres ikke 6t batteritid dårlig ut for min del...

Men om det er et stykke unna hva de har lovet så er det jo så klart dårlig

 

Man måtte vel kjøpe 2013 MBA for å få den ville batteritiden. Med den fikk jeg lett 12 timer. Med bare skriving kunne jeg klare 14-15 timer batteritid. Den var en saftig oppgradering fra tidligere MBA. 

 

Veldig fornøyd med den nye Macbook Pro 13" med TB, men batteritiden er ganske mye dårligere. Samtidig pleier jeg å kjøre skjermen med mer lys, så det tar strøm! 

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg synes om min 13,3" TB. Er utrolig mye små bugs jeg opplever stadig. Animasjoner som henger, maskinen fryser plutselig og badeballen kommer støtt og stadig. Har ikke fått brukt den så veldig mye, så satser på at den kommer seg etterhvert. 

 

 

Har nå hatt MBP både med og uten TB. Den første, uten TB hang seg et par ganger, men aldri noe mer. Den nye med TB har jeg hatt i 14 dager cirka og kan ikke huske at den har fryst en eneste gang. Flyter utrolig bra for min del, da med safari, spotify, word, excel osv oppe og ikke noe harde programvarer.

 

Testet forøvrig MB 12", den var som du beskriver oppe med badeballen hele tiden og hang alltid etter. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...