Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Lenge siden det har vært aktivitet her, men jeg prøver allikevel.

 

Hvorfor er det så vanskelig få slike bilder tilbake til normalt slik at det blir "usensurert"?

 

Mr_Swirl.jpg

 

Altså, personen på bildet er Christopher Neil, en barneovergriper som hadde mange bilder av overgrep av barn med sensur av eget ansikt. Tyske dataeksperter brukte lang tid på å avdekke bildene for å finne identiten på personen.

 

Er dette virkelig den beste måten å skjule eller endre et bilde på? Er det bedre å kutte ansiktet eller tegne over ansiktet slik at det aldri kan identifiseres? Eller finnes det andre metoder?

Lenke til kommentar

Uten å ha testet selv, jeg ville vel tro 'displacement' metoder som bare flytter pixeler er dårligere metoder enn å fjerne dem. Sterk blur eller å tegne en svart firkant rundt ansiktet fjerner de fleste pixeler, som burde fungere ganske bra. Hvis man ikke sletter informasjonen i pixelene men bare flytter dem rundt så kan man i teorien reversere prossesen ved å flytte pixelen tilbake. Igjen, uten å ha testet

Endret av b3ta
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 9 måneder senere...

Har laget en etikett i Photoshop som kan brukes på egetbrygget øl. Hvordan kan jeg bestemme hvilken størrelse på utskrifter og få flest mulig etiketter på en og samme utskrift?

Opprett blankt dokument med de eksakte målene du har på arkene du skal printe på. Så kopierer og plasserer du antall labler optimalt på dette dokumentet :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...