Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.


WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg merker stor forskjell på bilen jeg bruker til vanlig og den jeg brukte på kjøreskolen. Er ikke sikker på at en annen kjøreskole ville latt deg kjøre opp uten noen timer hos dem først bare for å bli vandt til bilen. Du kan jo prøve, jeg vet ikke, men mener kjørelæreren min sa noe om at kjøreskoler skal ha minst to kjøretimer med eleven før oppkjøringen for at eleven skal bli vandt til bilen.

Lenke til kommentar

Da har jeg oppkjøring i morgen tidlig 7.50. I Stavanger. Noen som har any last tips?

Strøk så det sang på tentamen, men var overnervøs, hadde en helt rar bil (på eksamen får jeg bruke den jeg er vant til) og ikke i form. Hadde en kjøretime etterpå i den vanlige bilen, og det gikk som smurt.

 

Kommer med rapport om hvordan det gikk i morgen..

Lenke til kommentar

Strøk idag.

 

Kjørte med Sandnes og langt uti hutt i heiti. Ble bedt om å rygge opp en grusvei, og det endte nesten i grøfta. Ellers tok han meg for å være utydelig for andre kjørere.

 

Tips: Ta det med ro, vit hva du skal. Jeg nølte for mye i kryss merket jeg. Få med deg skilt.

Lenke til kommentar
Strøk idag.

 

Kjørte med Sandnes og langt uti hutt i heiti. Ble bedt om å rygge opp en grusvei, og det endte nesten i grøfta. Ellers tok han meg for å være utydelig for andre kjørere.

 

Tips: Ta det med ro, vit hva du skal. Jeg nølte for mye i kryss merket jeg. Få med deg skilt.

 

Hadde akuratt samme ruten på tirsdag...

En av de letteste rutene man kan få her i området. (Sandnes sentrum -> Motorvei mot kristiansand -> Av hovedveien og rygge opp en grusbakke -> Videre på hovedveien -> Av hovedveien mot Sviland (landevei) -> Sandnes sentrum -> Trafikkstasjonen).

Endret av Eksentron
Lenke til kommentar

Fikk lappen sist fredag. 0 feil og har bare hatt 4 kjøretimer totalt.

 

Husk å vær nøye med å få med deg skilt, plassering i veibane mtp. rundkjøringer osv, sporvalg hvis det er spesielt føre, ta det helt med ro, kjør som om du kjører alene etc.

Hvis du gjør en feil så bare glem denne feilen med en gang, ikke tenk på denne i etterkant mens du kjører fordi det fører bare til enda flere feil.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...