Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.


WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann, jeg bestilte meg oppkjøring for et par måneder siden nå og fikk da tirsdag 19. mai.. men i forrige uke fikk jeg vite at det er stor sannsynlighet for at jeg kommer opp til eksamen den tirsdagen. :thumbdown: så da lurer jeg på om noen har noen glupe tips til meg, hvis jeg kommer opp så må jeg jo avbestille den timen (siden den er på morgenen), noen som har en idé om hva jeg kan gjøre for å få ny oppkjøring så snart som mulig? Jeg får vite om jeg kommer opp nå på torsdag 14. mai (som forøvrig er bursdagen min). Kjørelæreren min sier at jeg bare må vente til torsdag og ta det derfra.

 

Den planlagte oppkjøringen er i drammen på morgenkvisten den 19. hvis noen har noen tips til dette mottas dette også med STOR takk! :D

Lenke til kommentar

Jadda! Besto! :!:

 

Var faktisk mer nervøs før oppkjøringen enn når jeg kjørte. Begynte med et lett spørsmål om bremsekraftforsterkeren, så kom inn i en god steam!

 

Hadde også en grei sensor som fikk meg mer avslappet ved å si at det ikke gjorde noe å kjøre feil, da en bare finner en plass å snu på så går det bra!

 

Herlig å få lappen så tett etter min 18 årsdag!

Endret av DJ2009
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...