knopflerbruce Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Kjenner ei dame med noe små pupper, hun vurderte å forstørre dem litt. Jeg syns egentlig hu godt kunne la dem være slik de er, og det var jo en del tøys og tull som ble sagt om de brystene for å få henne til å ombestemme seg (ting a la "du har kjempefine pupper, hadde jeg fått lov hadde jeg lekt med dem hele dagen lang") Unektelig litt toskete, men sannsynligvis eneste muligheten man får til å komme med den type kommentarer uten å bli klasket sønder og sammen Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 En dag da jeg hadde dama på besøk, skulle vi handle mat til kvelden. Jeg spurte om ikke hun ville ha noe, men hun sa nei fordi hun "ikke var av den dyre typen". Jeg så rart på henne og sa: "Jaok.. er du av den billige typen da?" Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg så rart på henne og sa: "Jaok.. er du av den billige typen da?" 8633705[/snapback] Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Hva ellers skal man si, da? Er jo liksom en über sjanse til å være frekk! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 En dag da jeg hadde dama på besøk, skulle vi handle mat til kvelden. Jeg spurte om ikke hun ville ha noe, men hun sa nei fordi hun "ikke var av den dyre typen". Jeg så rart på henne og sa: "Jaok.. er du av den billige typen da?" 8633705[/snapback] Haha eid Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Hva ellers skal man si, da? Er jo liksom en über sjanse til å være frekk! 8633872[/snapback] Du er vel ganske frekk mot deg selv når du kaller dama di billig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 En sånn spøk må hun da tåle! Hun la opp til den! Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Etter å ha lest gjennom denne tråden synes jeg vi alle burde skrive Glint Ftw! i signaturen vår! Go for it Glint! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Det dummeste jeg har sagt er merkelig nok: Shady Acres, jeg leste på toppen til en tilfeldig passerende jente av den mer barmfagre(men sjeldne) sorten mens jeg snakket med ei jeg hadde nesten litt på gli og etter det har hun snakket til meg men bare ikke så bli eller hyggelig, og jeg som er singel og desperat! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg dreit meg ut i dag (17. mai, altså), tror jeg. I går (den 16.) møtte jeg på ei jeg visste godt hvem var, men hadde ikke pratet noe særlig med henne før. Vi pratet en god stund, tok en kjøretur og fikk ganske god kontakt egentlig, utveksling av telefonnummer og sånt. Så møtte jeg henne etter borgertoget igjen i dag, og vi pratet så vidt. Desverre hadde jeg det litt travelt og måtte dra igjen ganske fort, så jeg sa at jeg måtte stikke og ga henne en klem. Akkurat da spør hun; "Du? Du skal ikke være med å grille i kveld?". Jeg tenkte med en gang at det sikkert var noe slikt russeavslutningsfeiringsgreier, og tok det ikke så seriøst, siden jeg ikke er russ selv og svarte dum nok som jeg var "Grille? Tja, jeg veit ikke, men jeg må bare løpe. Vi snakkes!". Laaangt på kveld (les: ca. midnatt) kom jeg på at det kanskje ikke var sånn russeavslutningsfeiringsgreier, men heller mer som en "date". Darn it. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 Du har jo nummeret, spør om å finne på noe til helgen. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 Hmm, var vell igår da jeg spurte ei jeg holder på med "hvem er du? Åhhh, (insert random feil navn)" ^^ Det gikk bra, eller ikke Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 Du har jo nummeret, spør om å finne på noe til helgen. 8636534[/snapback] Jepp, har planer om det Om hun mente det jeg etterhvert trodde hun kunne mene kommer hun sikkert til å le av meg, men det er bedre enn at hun er skuffet over at jeg ikke orket i hvert fall! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Det er bedre og heller fortelle historien, å le det bort Erik + og/å regelen = not good.. Endret 18. mai 2007 av ErikFN Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 Håper hun hadde hvit topp Okey, men jeg hadde fortsatt sagt ja jeg da. Spørs selvsagt om de så ut som Jessica Alba(bra) eller Erna Stoltenberg(yuch) da. 8298520[/snapback] Jern-Erna FTW! Erm, dummeste jeg har sakt er vel "Du er liten" og det sier jeg egentlig ganske mye Lenke til kommentar
drood Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 skulle invitere ei dame over til meg, spurte om hun ville kommer over en tur og hun sa dame: nei går ikke, skal trene med ei vennine meg: vi kan godt trene litt sammen vi hos meg dame: nei skal trene utholdningstrenning, går ikke med 2 minutters intervaler ikke det dummest, men var så bra svar av dama. så jeg blei litt selveid av den kommentaren min Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 Hahaha! Den dama eide deg ganske kraftig! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Hahaha! Den dama eide deg ganske kraftig! 8640303[/snapback] QFT! Genialt svar Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 skulle invitere ei dame over til meg, spurte om hun ville kommer over en tur og hun sa dame: nei går ikke, skal trene med ei vennine meg: vi kan godt trene litt sammen vi hos meg dame: nei skal trene utholdningstrenning, går ikke med 2 minutters intervaler ikke det dummest, men var så bra svar av dama. så jeg blei litt selveid av den kommentaren min 8640256[/snapback] Haha :!: dama eide deg hardt! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Snakket med ei jente da en kammerat kom og begynnte og tappe meg på skulderen for og få oppmerksomhet jeg ble ganske sint og ignorerte det så han gikk, men da selvfølgelig kom en annen jente og begynte og tappe for og snakke med meg da jeg skriker "Det var da et jævla mas din jævla kødd!!". Fikk meg en støkk og een lang stillhet som ble brukt på og tenke ut den beste unskyldningen. Stakkers jenta begynte jo og grine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå