Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Var inne i en butikk å handlet litt en dag. Ekspeditøren var en kvalm og motbydelig drittsekk. Han svarte alltid på en frekk og sur måte, og så når han gjorde feil når han skulle slå inn varene fikk jeg skylden.

Når jeg omsider kom ut fra butikken møtte jeg noen venninner. Fortalte da dem om den idioten som jobba der inne og hvor kvalm, frekk og ubrukelig han var. Så sier ene jenta: før du driter deg ut enda mer, så kan jeg bare si at det er faren min.

Jeg ble sprut rød i fjeset og prøvde å ro meg i land, før alle jentene knakk sammen av latter. Jenta var ganske kul da og tok det fint :p

 

Han var da fortsatt en drittsekk vel?

 

Ville sagt til jenta: "Det forandrer ikke en dritt, og hvis du er et produkt av han så stikker jeg faen meg langt unna. Hadebra din jævla hore, vil aldri se deg igjen. Du er en styggedom akkurat som faren din. Håper du blir spist levende av en radioaktiv krokodille."

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skreiv ei melding til ei god venninne som skal ha sommarjobb rett ved sidan av der eg skal jobbe. Ho skal, for det meste, klyppe gras. Etter at ho sa det på melding, svarte eg tilbake (framleis sms): "Gleder meg til å sjå deg knulle gras." Ho svarte raskt "hæ?". Då eg las meldinga eg akkurat hadde sendt, såg eg raskt at autocorrect på ifånen hadde retta fra klyppe til knulle...

 

 

Ho fekk seg ein god latter kan man seia! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...