Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg er lei av alle løgnene dine. Ta nå live ditt for helvette !

 

Ei som jeg skjenner som har selvmords tanker dette blev sakt for 4 ukersiden forige uke så hadde hun selvmords forsøk.

 

Angrer noe sinnsykt.

8260499[/snapback]

Uheldig. Kanskje lurt å nevne for henne at du angrer, at du sa det i sinne og ikke mente det. Ekke greit med noe sånt på samvittigheten.

Lenke til kommentar
Noe av det dummeste:

"Jeg elsker deg", som sagt tidligere. Var ikke sant engang.

 

Edit: Og "Du mister meg aldri".

8262270[/snapback]

 

Hiver meg på den første der selv. heldigvis har jeg flyttet siden den gang :p

 

En annen sak jeg husker nå... Pen dame som jeg grublet lenge på hvordan jeg skulle slå kloa i. Et av forsøkene lød slik: "Vil du bli med og plukke bær i skogen?". Ble ikkeno' av det nei :roll:

 

Men hun var kjempegla' i blåbær da! Plukket egenhendig en drøy liter elns. den formiddagen. Hadde ikke bærplukker så det var en langsom prosess :tease:

Lenke til kommentar
"Du vet jeg aldri kommer til aa vaere utro mot deg. Jeg har ikke sjans paa noen andre enn deg."

6922275[/snapback]

 

Og hvor lenge varte det forholdet etter det gullkornet? :!:

6961834[/snapback]

2-3 uker :) og vi slo opp av helt andre grunner :D

6962301[/snapback]

 

Hehe, ja. Det morsomme er jo at han hadde sjangs på noen andre... for kort tid etter det ble vi to sammen :yes: hehe. Og han skal jammen passe seg for å si slikt til meg :p

Lenke til kommentar

En annen sak jeg husker nå... Pen dame som jeg grublet lenge på hvordan jeg skulle slå kloa i. Et av forsøkene lød slik: "Vil du bli med og plukke bær i skogen?". Ble ikkeno' av det nei :roll:

 

Men hun var kjempegla' i blåbær da! Plukket egenhendig en drøy liter elns. den formiddagen. Hadde ikke bærplukker så det var en langsom prosess :tease:

8262349[/snapback]

 

Haha, "plukke bær i skogen". Den burde hun ha skjønt. :p

Lenke til kommentar
Etter at jeg slo opp med eksen, forklarte jeg med at: "Jeg er så ensom og trenger kos.. og det får jeg ikke av deg"  :blush:

 

Hun ble _litt_ forbanna..

6983361[/snapback]

 

jaha? ... så du ble kun sammen med meg fordi du trengte kos og jeg kunne tilby det? :ohmy:

 

Ups ups gutter, forsiktig med hva dere skriver på nett og etterpå intiverer kjæresten til å bli med :p man vet aldri hva hun kan lese og etterpå stille deg til veggs med. Tro om Arinomi er i trøbbel nå? :p

Lenke til kommentar
Arinomi er ganske sikker på at Teovina er glad i ham og ikke bryr seg om det. Arinomi er også veldig glad i henne, men blir skeptisk om hun vil gå fra ham på grunn av noe så lite som det der.

8262503[/snapback]

Ha ha, ikke tull. Litt off-topic kanskje. Skal tenke på om jeg har hørt noen slike morsomheter og komme tilbake hit ^^

Lenke til kommentar

Dummeste jeg kommer på akkurat nå er vel en gang jeg var på martins i lillestrøm. ganske så god og full.

 

Så kommer det ei deilig jente bort til meg å spør meg om hva jeg heter, hvor jeg går på skole og alt sånt. Og mens jeg snakker litt med hu så drikker jeg opp pilsen min samtidig. Og når den er tom så bare ser jeg på kompisen min og sier "pils" Så stikker jeg å kjøper meg en halvliter til.. bare går fra hu jenta.

 

10 min etterpå så forsto jeg hva jeg hadde gjort! Helvete så dum jeg er i fylla.

 

Edit: Kan legge til noe som skjedde her om dagen. Ei jente jeg har drivi litt på med ville at jeg skulle komme til henne å se film. Men da hadde det blitt så sent, så hun sa jeg kunne overnatte :)

 

så jeg bare sa ok. Men tør du det da, spurte hun. Jada, sa jo jeg. Hehe det er bra, jeg skal være snill med deg jeg ;) sluttet hun med.

 

så ringte en kompis av meg å spurte om jeg ville være med å drekka.. endte jo seff med at jeg gikk ut å drakk. Unnskyldte meg med at startsperra på bilen hadde slått seg vrang :p

 

jaja.. man må jo drekka da.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...