Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
Humm...

 

Jeg var på nachspiel med ei venninne for noen år tilbake. Tidlig på morgenen, etter at de siste folka hadde gått, gjorde jeg meg klar for å sove på sofaen hennes. Så ser jeg at hun står i døråpningen med bare trusa på. "Hvis du er litt mørkredd så kan du godt få sove sammen med meg..." sa hun. Der og da greide jeg faen ikke legge to og to sammen, så jeg sa bare "Neida, det går fint. Jeg er ikke mørkredd" og la meg til for å sove.

 

Bråvåknet 5-6 timer senere med kun en tanke i hodet; "NEEEEEIIII!!"

 

 

DIN KØDD! HVORDAN GÅR DET AN??!! hahahahahahahahahaha...

 

you rox my sox!

 

BTW... har du en genfeil Glint? ettellerannet som gjør deg inkompitabel av å tenke kjapt og korrekt og svare riktig på spørsmål som det er kun ETT alternativ på? haha...

 

FTW!!!!

Endret av hagengutten
Lenke til kommentar

Dette sa jeg på valentinesday. Jeg husker at jeg hadde snakket med et av venninnene hennes før selveste dagen om hva hun hadde lyst på. Venninnen sa hun helst hadde hatt lyst på noe brukbart og ikke noe kjedelig dall. Jeg fant dessverre ingenting (Dårlig råd, samt dårlig tid) og kjøpte bare en bamse der det stod "I Love You" på.

 

Dagen kom og jeg fikk gitt bamsen til henne. Tilsutt fikk jeg et bilde av henne, som hun selv syntes var ganske flaut å gi. Så kommer jeg med den kjappe kommentaren og sier: "Din gave er ihvertfall brukbart da." Jeg tenkte mest på at jeg kunne sett på det og sånt, men det var ihvertfall ikke slik dama oppfattet det. :p

Lenke til kommentar

Eller bare driver på fest, jeg har fått i meg noe kvalme greier og vi er så jævelig på kjøre i en seng et sted, så kjenner jeg at jeg må spy, dytter dama på gulvet og roper "gå vekk"

Løper inn på dassen :blush:

 

 

 

:hrm:

 

 

EDIT : "på kjøre i en seng" ikke missforstå, ikke sånn på kjøre bare litt kos :>

Endret av Bzerk1337
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
OK, er hos en venninde av meg, er kjempevarmt og sommer. Det ligger et par honningmeloner, blant annet i en remapose på et bord. Jeg elsker jo honningmeloner. Ja dere kan kanskje tenke dere hva som skjer...

- Ooh, du? Kan jeg få smake på de deilige melonene du har der?

 

Og hva skjedde så? :p

Lenke til kommentar

Jeg hater deg så jævlig! Vil aldri mer snakke med deg, idiot!

 

2 timer senere var det " sorry, jeg var bare så frustrert & sjalu " ..

 

Don't ask ;)

 

 

Hvertfall ganske høyt oppe på lista.

 

EDIT: Hm.. Leste topic feil ;) .. Dette er det dummeste en jente har sagt til meg.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar
OK, er hos en venninde av meg, er kjempevarmt og sommer. Det ligger et par honningmeloner, blant annet i en remapose på et bord. Jeg elsker jo honningmeloner. Ja dere kan kanskje tenke dere hva som skjer...

- Ooh, du? Kan jeg få smake på de deilige melonene du har der?

 

Og hva skjedde så? :p

Nei du vet:P Ikke noe spesielt... :dontgetit:

 

Hun sa "huh", lang pinlig pause, litt smiling fra henne som om hun tok det som et bra kompliment (verdt å merke seg at jeg likte denne personen og fortsatt gjør det), jeg begynte å rødme, og så sa jeg at jeg mente de melonene i posen^^, Ble awkward overload for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Er noen år siden, men det var i pausen i konfirmasjonsundervisningen. En ganske så ålreit jente(som jeg var litt forelska i) setter seg ved siden av meg og stryker meg diverse steder overalt på kroppen og spør om vi skal stikke på dassen og ha det litt gøy. Jeg presterte å si: Nei....Nei, jeg har det ganske greit her. (Vi satt på en steinhard benk) :no: Først et år senere innså jeg hva jeg hadde gjort galt. Når det skjedde, og året som fulgte trodde jeg det bare var kødd. STUPIDSTUPIDSTUPID :wallbash:

 

En annen hendelse var i lunsjpausen på skolen igår faktisk:

En jente i klassen spiste makaroni-salat, og jeg klarte å si: "Du vet at så mye karbohydrater er fetende?"

Jeg fikk DET blikket, og så kom det som ikke burde kommet: "Mener du at jeg er feit?!"

Et par av vennene mine overtok den diskusjonen :p

Lenke til kommentar
Er noen år siden, men det var i pausen i konfirmasjonsundervisningen. En ganske så ålreit jente(som jeg var litt forelska i) setter seg ved siden av meg og stryker meg diverse steder overalt på kroppen og spør om vi skal stikke på dassen og ha det litt gøy. Jeg presterte å si: Nei....Nei, jeg har det ganske greit her. (Vi satt på en steinhard benk) :no: Først et år senere innså jeg hva jeg hadde gjort galt. Når det skjedde, og året som fulgte trodde jeg det bare var kødd. STUPIDSTUPIDSTUPID :wallbash:

Hahahahaha!

 

Klart det svir..

Lenke til kommentar

Var rundt 14år og bodde på ungdomshjem i Ørsta, bodde ei jente der som var helt grei( hun hadde bare hår på beina og under armene. Men det var en ting jeg ikke kunne fordra og det var hår på legger osv. på jenter.

Og så sitter jeg og 3 andre som bodde der og pratet om hvilken ting vi mislikte og da ropte jeg ut " JEG HATER JENTER MED HÅR PÅ BEINA OG UNDER ARMENE"

Så ser jeg rett etterpå at hun står i døra og hørte det jeg sa.

Dagen etterpå hadde hun barbert beina osv. for hun likte meg fant jeg ut senere, sikkert liten greie dette....men husker hvor dårlig samvittighet jeg fikk av det.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...