Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Kjenner ei dame med noe små pupper, hun vurderte å forstørre dem litt. Jeg syns egentlig hu godt kunne la dem være slik de er, og det var jo en del tøys og tull som ble sagt om de brystene for å få henne til å ombestemme seg :p (ting a la "du har kjempefine pupper, hadde jeg fått lov hadde jeg lekt med dem hele dagen lang")

 

Unektelig litt toskete, men sannsynligvis eneste muligheten man får til å komme med den type kommentarer uten å bli klasket sønder og sammen :ph34r:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
En dag da jeg hadde dama på besøk, skulle vi handle mat til kvelden. Jeg spurte om ikke hun ville ha noe, men hun sa nei fordi hun "ikke var av den dyre typen".

 

Jeg så rart på henne og sa: "Jaok.. er du av den billige typen da?"

8633705[/snapback]

Haha eid :D

Lenke til kommentar

Det dummeste jeg har sagt er merkelig nok:

Shady Acres, jeg leste på toppen til en tilfeldig passerende jente av den mer barmfagre(men sjeldne) sorten mens jeg snakket med ei jeg hadde nesten litt på gli og etter det har hun snakket til meg men bare ikke så bli eller hyggelig, og jeg som er singel og desperat! :no:

Lenke til kommentar

Jeg dreit meg ut i dag (17. mai, altså), tror jeg. I går (den 16.) møtte jeg på ei jeg visste godt hvem var, men hadde ikke pratet noe særlig med henne før. Vi pratet en god stund, tok en kjøretur og fikk ganske god kontakt egentlig, utveksling av telefonnummer og sånt. Så møtte jeg henne etter borgertoget igjen i dag, og vi pratet så vidt. Desverre hadde jeg det litt travelt og måtte dra igjen ganske fort, så jeg sa at jeg måtte stikke og ga henne en klem. Akkurat da spør hun; "Du? Du skal ikke være med å grille i kveld?". Jeg tenkte med en gang at det sikkert var noe slikt russeavslutningsfeiringsgreier, og tok det ikke så seriøst, siden jeg ikke er russ selv og svarte dum nok som jeg var "Grille? Tja, jeg veit ikke, men jeg må bare løpe. Vi snakkes!".

 

Laaangt på kveld (les: ca. midnatt) kom jeg på at det kanskje ikke var sånn russeavslutningsfeiringsgreier, men heller mer som en "date". Darn it. :wallbash:

Lenke til kommentar
Du har jo nummeret, spør om å finne på noe til helgen.

8636534[/snapback]

 

Jepp, har planer om det :) Om hun mente det jeg etterhvert trodde hun kunne mene kommer hun sikkert til å le av meg, men det er bedre enn at hun er skuffet over at jeg ikke orket i hvert fall!

Lenke til kommentar

skulle invitere ei dame over til meg, spurte om hun ville kommer

over en tur og hun sa

 

dame: nei går ikke, skal trene med ei vennine

meg: vi kan godt trene litt sammen vi hos meg :D

dame: nei skal trene utholdningstrenning, går ikke med 2 minutters intervaler

 

ikke det dummest, men var så bra svar av dama. så jeg blei litt selveid av den kommentaren min

Lenke til kommentar
skulle invitere ei dame over til meg, spurte om hun ville kommer

over en tur og hun sa

 

dame: nei går ikke, skal trene med ei vennine

meg: vi kan godt trene litt sammen vi hos meg :D

dame: nei skal trene utholdningstrenning, går ikke med 2 minutters intervaler

 

ikke det dummest, men var så bra svar av dama. så jeg blei litt selveid av den kommentaren min

8640256[/snapback]

 

Haha :!: dama eide deg hardt!

Lenke til kommentar

Snakket med ei jente da en kammerat kom og begynnte og tappe meg på skulderen for og få oppmerksomhet jeg ble ganske sint og ignorerte det så han gikk, men da selvfølgelig kom en annen jente og begynte og tappe for og snakke med meg da jeg skriker "Det var da et jævla mas din jævla kødd!!". Fikk meg en støkk og een lang stillhet som ble brukt på og tenke ut den beste unskyldningen. Stakkers jenta begynte jo og grine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...