Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Etter å ha slått opp med dama klarte jeg å si "Å pule deg var alt du var verdt.."

8650534[/snapback]

 

Fytti rakkern! Den var sur, jeg er glad jeg ikke var mottakeren :dontgetit: Hun må ha blitt -temmelig- forbannet? Eller enda verre, hundre ganger mer såret?

Endret av Teovina
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snakket med ei jente da en kammerat kom og begynnte og tappe meg på skulderen for og få oppmerksomhet jeg ble ganske sint og ignorerte det så han gikk, men da selvfølgelig kom en annen jente og begynte og tappe for og snakke med meg da jeg skriker "Det var da et jævla mas din jævla kødd!!". Fikk meg en støkk og een lang stillhet som ble brukt på og tenke ut den beste unskyldningen. Stakkers jenta begynte jo og grine.

8647674[/snapback]

 

den der måtte jeg le av. Godt jobba :thumbup:

Lenke til kommentar

Jente som kom opp i matte skriftlig, hun startet å gråte fordi det var det eneste faget hun fikk 2 i, resten 5-6. Da skulle jeg trøste henne, så jeg sa: "Ta det rolig, det går så bra så skal du se. Selv om du stryker så har du enda kroppen :)" Planen var at det skulle være litt humoritisk, men feilet der :shrug: Hun ble sur der og da, men det gikk over neste dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jente som kom opp i matte skriftlig, hun startet å gråte fordi det var det eneste faget hun fikk 2 i, resten 5-6. Da skulle jeg trøste henne, så jeg sa: "Ta det rolig, det går så bra så skal du se. Selv om du stryker så har du enda kroppen :)" Planen var at det skulle være litt humoritisk, men feilet der :shrug: Hun ble sur der og da, men det gikk over neste dag.

8708439[/snapback]

Hahahahahahaha :!:

Lenke til kommentar
Jente som kom opp i matte skriftlig, hun startet å gråte fordi det var det eneste faget hun fikk 2 i, resten 5-6. Da skulle jeg trøste henne, så jeg sa: "Ta det rolig, det går så bra så skal du se. Selv om du stryker så har du enda kroppen :)" Planen var at det skulle være litt humoritisk, men feilet der :shrug: Hun ble sur der og da, men det gikk over neste dag.

8708439[/snapback]

 

Det var jo egentlig ment som et kompliment :p Men jeg forstår at hun tok det ille opp også. Jenter er rare skapninger... og dette kommer fra en jente! :ermm:

Lenke til kommentar
Etter å ha slått opp med dama klarte jeg å si "Å pule deg var alt du var verdt.."

8650534[/snapback]

 

Skulle ønske jeg kunne skru tiden et par mnd. tilbake, så burde jeg ha sagt det samme.. sånn at ikke jeg men hun skulle føle seg dårlig..

 

men jeg tviler på at jeg kunne vært så kald, siden jeg er ikke det.

 

 

 

On topc: det dummeste jeg ha sagt til nåværende exn min en gang må være "Hvem er viktigst for deg, beste veninna di eller meg?" ....

Endret av Leasch
Lenke til kommentar

Husker ikke om jeg har postet denne historien før :hmm:

 

Var i Spania i fjor sommer sammen med en kamerat av meg, vi går langs stranda med en kald pils hver og bare chiller.

Så etter en stund merker vi at ett par ganske så fine blonde jenter (4-5stk) driver og følger etter oss, så vi tar en liten runde ut på brygga, rundt den og inn til stranda igjen for å sjekke om det var oss de fulgte etter.

 

Iløpetav den runden fikk vi høre språket dems og hvordan de så u, språket var svensk og de var fine som fy.

 

Når vi da går bortover stranda igjen hører vi dem rope fra siden "Hej! Vi e svenska!"

Vi ser fort på hvernadre i noen sekunder, reiser opp hendene våre og roper tilbake "Vi er Norske", før vi tuslet rask bort...

 

:wallbash:

Hadde det ikke vært for at vi ble kjent med en del andre samme kvelden hadde jeg blitt ordentlig sur!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Akkurat i dag, pratet helt normalt med ei jente jeg kjenner, så plutselig begir jeg meg ut på et tema som overhode ikke er interessant. Siden jeg ikke bare kan bytte tema, merker jeg at mens jeg prater at dette kommer til å bli rart, så jeg prøver å tenke på hvordan jeg kan lirke meg ut av det jeg holder på å prate om, men det gikk ikke. Det førte bare til at jeg så ut som en retard mens jeg prøvde å snakke, men samtidig finne opp nye ting. Ble nokså rart, hun bare: "Hehe, ahh.. jaa... heh....."

 

Moral: Ikke snakk om alt du tenker på med jenter...

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Akkurat i dag, pratet helt normalt med ei jente jeg kjenner, så plutselig begir jeg meg ut på et tema som overhode ikke er interessant. Siden jeg ikke bare kan bytte tema, merker jeg at mens jeg prater at dette kommer til å bli rart, så jeg prøver å tenke på hvordan jeg kan lirke meg ut av det jeg holder på å prate om, men det gikk ikke. Det førte bare til at jeg så ut som en retard mens jeg prøvde å snakke, men samtidig finne opp nye ting. Ble nokså rart, hun bare: "Hehe, ahh.. jaa... heh....."

 

Moral: Ikke snakk om alt du tenker på med jenter...

8839803[/snapback]

 

Jah, skumle saker det der :ermm:

Lenke til kommentar

du er ikke så dum som du ser ut som

Men fy faen som du ser ut. :whistle:

Det har nesten skjedd med meg! :ermm:

 

Kompis til en dame: Du ekke så dum som du ser ut som tydeligvis?

Dame: (rekker ikke si noe før jeg avbryter)

Meg: Men fy fa... *tanken på hva jeg skal til og si får meg til og se på kompisen min før jeg fortsetter* ...aaaen da, skal du smiske eller pule a?

 

Der måtte jeg tenke fort.. og synes jeg klarte meg ganske bra ^^

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kan ikke komme på at jeg har sagt så mye dumt, men en kompis sa noen til dama som han angrer ganske mye på tror jeg. Blir jo ikke bedre av at vi hele tiden minner han på det.

 

På denne tiden var heroes på vei mot slutten av sesongen, og vi snakket om hvor hot Claire er, (Var noe med Clairebear) og dama hans (Hun har ikke sett heroes så vidt jeg vet) sier noe slik som: "Kan du ikke kalle meg for Clairebear da?" Og han svarer kjappt: "Du er ikke verdt å kalle Clairebear."

 

Ikke den mest vellykkede kommentaren hans....

Lenke til kommentar

haah, joa jeg har sagt noen teite ting, men dette er den tingen jeg kommer paa naa.

 

Vi var paa fest, ogsaa satt jeg og noen kompiser aa chatta med noen jenter. Ogsaa kom vi inn paa hoyde og hvor liten og hoye personer er, jeg ble selvfolgelig tatt opp fordi jeg knapt er 170 og kompisen min paa to meter ble ogsaa tatt opp. Ogsaa sa noen " Haha, ja Haakon, du er jo drit liten da " ogsaa for aa liksom, jeg bryr meg ikke om hoyden min saa jeg pleier aa si noe som " ja jeg vet, men jeg knuser deg i benken " eller noe saant, men det var dette som ploppa ut av munnen min " Ja, alt ved meg er lite.. " :p jentene begynte aa le, alle sammen begynte egentlig aa le.. var flaut.

Lenke til kommentar

Hahahah, Glint sin var den beste :!:

 

Den beste jeg har hatt? Hmmm....

 

Var på ei hytte med familien, og prata med (ex) dama på telefonen. Skulle egentlig prøve å være litt romantisk og si hvor mye jeg savna hu, men det jeg sa var: "Jeg ser til og med ansiktet ditt når jeg ser på måkene...."

 

Hva...faen! :dontgetit:

 

Hu tok det med humor da, og tok denne tilbake "Jasså. Så du forestiller meg spise mark da?" :p

 

Den andre jeg har tatt som jeg kom på nå:

 

-Veit du om noen bra sider der du kan finne ting om jøder?

-Ja, Islam.no har vel noe?

 

Den tredje; som gjorde jenta pissed off! (hu fortjente den da :innocent: )

 

-Øy, sorry, men du er litt for stor til å sitte foran tv'en....!

 

:whistle:

Endret av latter17
Lenke til kommentar

Husker på ungdomsskolen. Satt og snakka med ei venninne av meg som er litt.. omfangsrik for å si det sånn. Så kom ei annen jente og sa til hun jeg snakka med "heisann lille Marita (på sånn fjortisbærtemåte). Så klarte jeg å si "liten og liten". :!:

 

Heldigvis har hun litt selvironi da, så det ble en god latter!

Lenke til kommentar

Vel, to episoder som ikke er så veldig mye anna enn litt flaut for meg selv :!:

1: Jeg sitter som 12-13 åring på en fest med 21 åringer (bror min hadde 1. Juledags fest) og noen lurer litt alkohol oppi colaen min som jeg sitter og drikker av hele kvelden. Litt utpå kvelden får jeg faktisk sitte på fanget til ei ganske pen jente og presterer å si "Jeg skjønner ikke hvorfor de kaller Norwegia for folkets favoritt, det er jo meg" :!: Huska det ikke selv engang :p

 

2: Jeg var på fylla med vilje for et par uker siden, hvorav jeg under festen greier å kommentere hvor "Utrolig deilig" den jenta som er der er, hun er gravid i 8. månede og gutten hennes står på trappa :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...