Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Vell da var helga over og tenkte jeg skulle dele mine dumme avgjørelser. FY Fabian og dum man kan bli.

 

Etter en liten stund på festen fikk jeg kontakt med en dame, vi snakket og hu satt på mitt fang, plutselig søler jeg en liten blanding på henne (bacardi razz mixet med battery) sier unnsyld og begynner og stryke henne på låret osv for og prøve og tørke det vekk. Blir sittende enstund og snakke og etterhvert småkline litt, etterhvert enda mer. da vi skulle finne oss et rom, skulle jeg være så snill og stikke innom kjøleskapet og hente enda en øl til oss. DA skjer det, jeg dum som en potet finner ut at jeg skal bli med gutta og shotte litt. Timen går og jeg blir etterhvert TVANGSSKJØRT hjem i taxi, rett og slett fordi jeg ble for full. Fikk en liten meld fra dama dagen etter, hu var litt skuffet kan man si.

 

Trur aldrig jeg har følt meg så dum og begrenset som den morgnen jeg våknet hjemme alene.

 

Får og sette det i et perspektiv; jeg satt og strøk henne på låret så lenge at lokten

av bacardi og battery sitter i handa mi enda, 2 dager og 2 dusj + en hel dag med arbe på sjøen.

 

Det er også lenge siden noen har postet her. håper andre har flere historier å dele.

Lenke til kommentar

Jeg satt med beina på bordet og ei jente lente på dem og jeg bryter ut: "Skal du brekke beina mine eller?" Hun ble ikke blid nei :(

Vi hadde også en slags "lek" da som gikk ut på at alle sammen stirrer på en person bare for å plage. Så gjorde vi det på ei jente så sier hun: "Ja jeg er så pen at dere må stirre på meg ja" hun sier dette litt ironisk såklart. Så greier jeg å svare: "Neh.. Vi gjorde det samme med *jentenavn* istad". Litt kjip i og med at *jentenavn* satt rett ved siden av meg :/ Snakk om å slå to fluer i en smekk :/

Lenke til kommentar
Etter å ha slått opp med dama klarte jeg å si "Å pule deg var alt du var verdt.."

 

Å fyfaen, skulle ønske jeg greide å si det til eksen min akkurat nå! Hu fortjener seriøst å få høre det, men SÅ kald greier jeg ikke å være. Helt riktig, man leker ikke med gutters følelser.

Lenke til kommentar
meg: du er så jævla dum. får lyst å bare skyte deg i øyet!

hun: Når du kommer skal jeg banke deg ;)

 

Nesten det samme her.

Jeg: Jeg kommer til å overfalle deg bakfra!

Hun: Er vel et og annet jeg kan gjøre med det. (Hun har svart belte i Taekwondo)

Lenke til kommentar
Dumt? Nææh, likte den jeg.

 

Var på tryvann i russetida nå, og lånte øl-brillene til en jeg kjenner, du vet de med noen store, gule ølmugger forran øya. Gikk deretter bort til ei i klassen med godt humør og brøt ut "Fy faen xxxx, du er fantastisk deilig!" - jeg tok av meg brillene å prøvde å se noe skuffet ut.. Hun sto der i kjempehumør i 4-5 sek før hun forsto hva jeg mente.

 

Jeg fortjente vel det slaget i ansiktet, men var verdt det.

 

Hahahahaha!!! Dagens!! :!:

Haha var det slik at hu så anderledes ut imellom brillene men når du tok de av var hu liksom så stygg så du ble skuffa xD? Forstod jeg den ?

 

 

Var en gang jeg sa til en jente "Jøss du har pupper jo" :blush: Var veldig mange år siden da :innocent: Hu lo bare da xD

Lenke til kommentar
meg: du er så jævla dum. får lyst å bare skyte deg i øyet!

hun: Når du kommer skal jeg banke deg ;)

 

Nesten det samme her.

Jeg: Jeg kommer til å overfalle deg bakfra!

Hun: Er vel et og annet jeg kan gjøre med det. (Hun har svart belte i Taekwondo)

Haha :p

 

Eideee!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Den siste her minner meg om første gang jeg møtte ei jente!

 

Vi var på leir, og jeg skulle pusse tenna på kvelden. Var kledd i yndlings-t-skjorta mi den tiden; en t-skjorte jeg hadde vunnet i en VG-konkurranse som det sto "ska vi sloss" på. Ho sa "ja, det kan vi godt", og viste tydelig at hun siktet til t-skjorta mi. Jeg svarte selvfølgelig "OK", og før jeg visste ordet av det, lå jeg i bakken!

 

Jenta drev med Jiu Jitsu og Kick-boxing! Damn! DET var flaut! :blush:

 

Vi var forøvrig sammen i 2,5 år inntil nylig! Så det var et bra sjekketriks, om det var bra fra hennes eller min side vites ikke :cool::hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

tja, kan vell komme med en jeg også:

 

har en het stund med dama hvor hun nyter akten

 

plutselig sier hun "ååå *navnet mitt*, du er så god!"

hvor jeg totalt i ørsken presterer å si, "JEG VET" :no:

 

døde litt inni meg sånn ca 0.1sek etter at jeg sa det. var riktig nok i en himmelsk tilstand, men å prestere å si noe sånt? wtf :nei:

 

resten av den kvelden gikk med på å blidgjøre ei som ble jævlig sur :ermm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pratet med 3 jenter, og temaet sminke kom på banen. Spurte dem etter tur hvor mye de hadde på seg(er ikke jeg smart??), og da hun sa "akkurat nok" sa jeg "ja, ser det"... mente at det var akkurat sånn at det så pent ut, men at man ikke faktisk så at hun hadde sminket seg... alle tre MÅPTE! Følte meg temmelig beklemt der jeg satt. Måtte forklare så fort som råd var... uff, er ikke flink til å si ting riktig ass!

Endret av SondreOverby
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Jo, detta var ei jente som var ganske uhm. Keen kan du si. Også på tlf engang sa jeg, at jeg måtte fortelle henne noe.

 

Hu blir selvfølgelig nyserrig, og spørr om å komme over. Jeg sa at jeg måtte komme i den rette stemningen først. Hu spurte hva som trengs for at jeg skal komme i den rette stemningen, og da sa jeg at hu måtte kjøpe med litt snus på veien.

 

Hu kommer med snus til meg, og jeg sa til henne at melk er kjempe godt til frokost.

 

Var verdt det.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Var ute en eller annen gang i fjord sommer, jeg og noen fler satt i boblebadet og pilsa. Jeg kjenner trykket begynner å stige i urinblæra og tenker som så at jeg skal spare de andre ubehagligheten med å gurgle i pisset mitt. Så jeg stabler meg ut av karet og tusler mot do'n. Utafor står nydeligheten selv, lettere påkled, hu snur seg, ser ømt på meg og sier "vil du være med meg inn?". Det blinker "JA! JA" i huet mitt, men hører til min skrekk at kjeften sier "Nei.." etterfulgt av "Nå har jeg knipt igjen i halvannen time, så klarer meg nok et halvt minutt til, bare gå først du" og atpåtil prester jeg å smile mens jeg sier det, et sånt blygt 'i-wouldnt-touch-you-with-a-ten-feet-pole'-smil. Ikke mitt stolteste øyeblikk, nei.

 

Husker ikke helt i detalj, men var noe sånt.

 

Så skal det sies at jeg klarte å gjøre det godt igjen da, i motsetning til noen av de andre klart-tenkende forumentusiastene her:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prata med ei jente på Nettby om alt mulig rart, så sjekka jeg ut bildene hennes, fant ut at hu hadde lagt ut bilder av seg selv i undertøyet i massevis fra et undertøy-party hu og ei venninne hadde.

Presterte å levere denne kommentaren:

"guts å slenge ut undertøybilder her blant alle de overkåte gamlingene ;)"

 

og siden har det vært stille : <

Lenke til kommentar

Meg til damen.

 

Jeg: "skal vi ha bakomvendt-samleie?(sensur for forum..)"

Hun: "Nei fysj!"

Jeg: "JOOOOOOOH!!"

Hun: "Nei!!"

Jeg: "JOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOO!!"

Hun: *Snu seg og sove*

Jeg: *Snikprøve*

Hun: *Snu seg og skjelle ut*

Jeg: "JOOOOOOOH!"

Hun: "Sukk..."

 

 

..In other words, virker du desp på noe du vil prøve, skjer det ALDRI.

 

Aldri.. :<

 

 

 

.

.

 

 

....aldri >.<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...