Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For maaaange år siden (på den tiden de fleste brukerne her inne gikk med bleier) havnet jeg på nachspiel sammen med et par kompiser og en hel venninegjeng i Oslo (hjemme hos en av jentene).

Ble sittende på siden av ei skikkelig søt jente, og praten og flørtingen gikk bedre enn noensinne.

Vi ble etterhvert ganske intime der vi sitter i sofaen, og etter å ha strøket hånden gradvis oppover lårene hennes og under en halvlang kjole (brukte en hel evighet på å komme helt opp) så utbryter jeg i min ufattelige visdom høyt og tydelig:

"Hvorfor i faen har du ikke truse på deg da?"

Det ble HELT stille i rommet, og etter 2 minutter var både jeg og kompisene kastet ut :no:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tenker ofte på flodhester og elefanter som koselige dyr. Det dumme er at jeg ofte forbinder jenter med flodhester eller elefanter, selv om de er tynne og sunne. Jeg tenker ikke på den betydningen at flodhester og elefanter er feite, men at de er koselige. Har bitt meg i leppa et par-tre ganger når jeg har vært på tur til å si "Du er den søteste lille flodhesten jeg vet om". Har faktisk sagt det til ei en gang også, men klarte å ro meg inn siden hun ikke var helt oppmerksom akkurat da og spurte "Hæh?! Hva sa du?" :D

Lenke til kommentar
Jeg tenker ofte på flodhester og elefanter som koselige dyr. Det dumme er at jeg ofte forbinder jenter med flodhester eller elefanter, selv om de er tynne og sunne. Jeg tenker ikke på den betydningen at flodhester og elefanter er feite, men at de er koselige. Har bitt meg i leppa et par-tre ganger når jeg har vært på tur til å si "Du er den søteste lille flodhesten jeg vet om". Har faktisk sagt det til ei en gang også, men klarte å ro meg inn siden hun ikke var helt oppmerksom akkurat da og spurte "Hæh?! Hva sa du?" :D

7993890[/snapback]

 

Kan da ikke bli sur for å bli kalt en flodhest. :)

Lenke til kommentar
For maaaange år siden (på den tiden de fleste brukerne her inne gikk med bleier) havnet jeg på nachspiel sammen med et par kompiser og en hel venninegjeng i Oslo (hjemme hos en av jentene).

Ble sittende på siden av ei skikkelig søt jente, og praten og flørtingen gikk bedre enn noensinne.

Vi ble etterhvert ganske intime der vi sitter i sofaen, og etter å ha strøket hånden gradvis oppover lårene hennes og under en halvlang kjole (brukte en hel evighet på å komme helt opp) så utbryter jeg i min ufattelige visdom høyt og tydelig:

"Hvorfor i faen har du ikke truse på deg da?"

Det ble HELT stille i rommet, og etter 2 minutter var både jeg og kompisene kastet ut  :no:

7993849[/snapback]

Haha, surt. Må jo ikke spørre hvorfor hun ikke har på seg truse, skal bare være glad til :p

Lenke til kommentar
Til jente i klassen som jeg liker; Menne, herregud! Jeg liker deg ikke for den smelldeilige kroppen, ikke pga den nydelige rompa og puppene + leppene seriøst!

 

Rakk aldri og si hvorfor jeg likte hun før hun gikk.  :p

7999649[/snapback]

 

Selv om de sier at de ikke vil du skal vi det, bør du ikke dra den så langt...

Lenke til kommentar
Til jente i klassen som jeg liker; Menne, herregud! Jeg liker deg ikke for den smelldeilige kroppen, ikke pga den nydelige rompa og puppene + leppene seriøst!

 

Rakk aldri og si hvorfor jeg likte hun før hun gikk.  :p

7999649[/snapback]

 

Selv om de sier at de ikke vil du skal vi det, bør du ikke dra den så langt...

8000339[/snapback]

Det var de ikke meningen, + jeg har aldri likt henne pga utsendet hennes. + jeg forsnakka meg. ;)

Lenke til kommentar

Har en i klassen lei jeg å...

Jeg var på fest hos ei som jeg likte, og hadde avtalt at mamma skulle hente meg i 3 tiden. Ble litt kosing og roting utpå kvelden, Men det ble litt seinere enn planlagt, Og når folk hadde gått og det var bare meg å hun igjen, spør hun " Du vil ikke sove over da? ;) , Sånn at du slipper å vekke moren din?". Full som jeg var tok ikke hintet og bare "Neinei, har jo avtalt det , hun blir ikke sur."

 

Dagen etter når jeg våknet gikk det opp for meg hva hun mente... =/

 

Men skal sies jeg fikk "rettet opp" neste gang vi møttes ;).

Endret av TorbjørnK
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har en del på lager, må bare hente det fram først ..

 

I mellomtiden har jeg en liten morosak, var vel og merke ikke jeg som sa det:

 

Var en tur innom Rema 1000 nylig, da jeg skal betale titter jeg på den nydelig kassadamas genser, der det står midt på puppene "Nye åpningstider 8-23!"

 

Jeg - Du, gjelder de åpningstidene for hele landet?

Hun - Ja, *tar tak i genseren og løfter den fram*

Jeg - Okai, kjekt å vite

Hun - Mhm, merkelig at det er så mange flere mannfolk som legger merke til det enn kvinnfolk ;)

 

Førte til litt latter og noen blunk, nesten så jeg skulle spurt om hun ville ta en kaffe i lunsjen.

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

*flire*

 

Mye artig her ja. Sagt mye rart opp gjennom tidene, forbausende mye tatt i betraktningen at jeg er absolutt ikke noe festmenneske (og det er visst der majoriteten av "uheldig" språkbruk forekommer :p ).

 

Et par ting sagt på skolen til kvinnelige lærere:

 

Fra 9 kl: "Fra denne vinkelen ser det faktisk ut som du har bart!"

 

Fra 8.kl: (Læreren kalte meg alltid for "gutten min", noe jeg var _litt_ lei av) "Nå må du holde opp med det der, jenta mi!" (dette ble selvsagt nevnt rett etter at hun hadde kalt meg for "gutten min")

 

Har mer inne, må bare finne det fram først :p

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...