Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Har ikke noen som er skikkelig dumme, men det er en del som jeg har sagt uten å tenke meg om.

 

Skulle på juleball med en som er rimelig lav, og tenker meg ikke helt om, og sier noe ala "Men faen da, dette blir jo rart. Jeg blir jo å stå på kne for å danse med deg"

 

Møtte også en jeg ikke har sett på et par år, og kommer da med

"Haha, satan så lav du er!"

 

Folka ble smålig fornærmet. :/

 

Sa også "Er du skækk eller?!" til engelsklæreren min, i en diskusjon vi hadde.

Tenke før man snakker er ikke alltid så lett :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oi sann den er hard :D

Kan jeg være så dristig og spør hva hun sa da?eller er det litt for mye og skrive :)

8650545[/snapback]

 

Hun begynte å gråte, jeg hørte fra de felles vennene våre at hun var helt knust i mange dager, men akkurat det kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Man leker bare ikke med gutters følelser.

Lenke til kommentar
den kaldeste kommentaren jeg har kjørt mot en dame var:

 

*setter hånda si på skuldern til jenta* Vet du hva det fineste på deg er?

 

"nei?"

 

Hånden min...

8653546[/snapback]

 

Hahaha, GENIALT.

 

Men Sindrelol, det der er jo vanlig, alle sier da det. Man sier ihvertfall ikke "dette er siste gang du ser meg". (utenom meg da :innocent: )

Lenke til kommentar

Oi oi oi skikkelig mange fine gullkorn her! Har sagt og gjort mye dumt i løpet den tida jeg har levd, med resultat i endt vennskap, evig hat og ødelagt forhold. Aner ikke hva den beste er, men den jeg husker best er denne:

 

2. året på VGS. Siste timen er ferdig og nesten alle har dratt hjem. Bare 4 som er igjen: Jeg, jenta jeg har vært keen på i 1 år og hennes to venninner. Jenta sitter ved kateteret og jeg henger ved døra i det venninnene hennes drar og hun ene sier:

 

-Jaja nå får vi la dere turtelduer være alene. En sjanse som blir levert på sølvfat som jeg ventet leenge og tenkt leenge på. Replikken er klar, hadde fantasert om en slik situasjon mange ganger og det jeg skulle si var "Hvorfor tror alle at JEG er interessert i DEG?" Fortsettelsen på det trenger jeg ikke å forklare. Fantasi ble virkelighet, med kun ett avvik:

 

Jeg: Hvorfor tror alle at jeg er interessert i deg? (med litt lav stemme uheldigvis)

Hun: Hæ?

Jeg: Hvorfor tror alle at du er interessert i meg?

 

for sent forstod jeg hva jeg hadde gjort og hun utbrøt:

 

- Jeg er ikke interessert i deg, har kjæreste jeg.

 

Med litt oppgitt ansiktisuttrykk begynte jeg å spørre om "typen" hennes og dro litt senere.

 

Lurer fortsatt den dag i dag om hva som hadde skjedd hvis det hadde gått riktig for seg. Will never know i guess.

Lenke til kommentar

Hehe ja alltid trodd det. Ho hadde nok sagt noe slik: "Det er søtt av deg, men jeg har kjæreste. Jeg liker deg som venn da", hvis ikke ho latet som om ho hadde type da, for å ikke avvise meg på en sårende måte. Er vel grunnlære at de fleste jenter bruker "har kjæreste"-unnskyldningen for å avvise gutter.

Lenke til kommentar
Men Sindrelol, det der er jo vanlig, alle sier da det. Man sier ihvertfall ikke "dette er siste gang du ser meg". (utenom meg da  :innocent: )

8658042[/snapback]

Hehe, det førte til titalls sms-er sendt til meg (selv om jeg ikke svarte på en eneste en) Fikk avslutta det i går dog ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...